tribina
Foto: M.Kralj / Radio Osijek
Kako su se djeca iz Ukrajine prilagodila našem obrazovnom sustavu te kako su se škole prilagodile djeci i obiteljima koje su prije godinu dana počele pristizati u osječke i vukovarske škole- tema je o kojoj se, na osnovi istraživanja provedenog u 9 škola, razgovaralo na tribini "Međusektorska suradnja u krizi: Integracija djece i obitelji izbjeglica u odgojno-obrazovni sustav".
Istraživanje o integraciji djece i obitelji u odgojno-obrazovni sustav provedeno je u osam osječkih i jednoj vukovarskoj školi i niz je primjera dobre prakse, rečeno je na tribini na kojoj je ta integracija ocijenjena dobrom iako je organizacija zahtjevna i rad otežan s obzirom da djeca često mijenjaju škole i gradove, neke se obitelji i vraćaju u Ukrajinu ili unutar Hrvatske odlaze u druge gradove. Škole, i nastavnici i stručne službe, pokazali su veliku spremnost na prilagodbu kako bi pomogli ukrajinskoj djeci i obiteljima koje su u vrlo teškoj situaciji. Najveća barijera je jezik no djeca ga brzo uče što je olakšalo integraciju i komunikaciju, a mnogi su izabrali i nastavu na ukrajinskom jeziku, istaknuto je na tribini. Poslušajte što smo zabilježili su razgovoru s Igorom Đorđevićem iz Nansen dijalog centra, profesorom Waldorfske škole škole Srđanom Ferenčakom i profesoricom hrvatskog jezika Jelenom Batrnek.
tribina o integraciji djece izbjeglica
tribina
Foto: M.Kralj / Radio Osijek
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.