Hrvatski radio

Radio Osijek

13:54 / 01.04.2017.

Autor: Željko Kovačević

Uspjela akcija „Osvijetlimo naš most“

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Osječani su prikupili potrebnih 108 tisuća i 48 čepova s boca Coca-cole koliko je bilo dovoljno da ih se prikupi u akciji te tvrtke, tvrtke Zumtobel i grada Osijeka u projektu trajnog osvjetljavanja pješačkog mosta pod nazivom – Osvijetlimo naš most.

Simbolika u prikupljanju baš određenog broja čepova leži u poveznici između tog broja i broja stanovnika Osijeka prema posljednjem popisu stanovnika iz 2011 godine. Tako su svi Osječani simbolično sudjelovali u akciji trajnog osvjetljavanja mosta. Prema riječima predstavnika Coca-cole pješački most mogao bi biti biti trajno osvijetljen do kraja ljeta, no Stijepan Petrović nije htio precizirati:

„Drago mi je da su se brojni Osječani odazvali ovoj akciji i pokazali koliko su privrženi svom gradu. Nadamo se da će se promijeniti negativni trendovi i da će biti i više Osječana nego što ih je sada. Što se tiče projekta mislim da će se svi pozitivno iznenaditi. Mislim da će Osječani već ovoga ljeta moći uživati u osvijetljenom mostu!“ – rekao je Petrović

„Ne može se ne primijetiti naš Osječki most. To je uspomena koju nose svi iz Osijeka. Znam to jer brojni natjecatelji s našeg Svjetskog gimnastičkog kupa, koji dolaze s raznih strana svijeta, odlaze kući sa slikama baš tog mosta!“ – rekao je gimnastičar Robert Seligman koji je pomogao akciji „Osvijetlimo naš most“

Uz Coca-Colu i Grad Osijek partner je u provedbi projekta i austrijska tvrtka Zumtobel, koja je do sada osvijetlila stadion Wembley u Londonu i zgradu TheRookery Building u Chicagu. Projekt je vrijedan oko milijun kuna. 

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.