Hrvatski radio

Radio Osijek

Vinko Kuduz: Osijeku treba razvojna strategija i brendiranje

05.03.2021.

13:58

Autor: Amoreta Bajto

Vinko Kuduz, fotografija Amoreta Bajto

Vinko Kuduz, fotografija Amoreta Bajto

Foto: - / -

Smanjenje broja vijećnika i smanjenje naknada vijećnicima neke su od tema predstojeće sjednice Gradskog vijeća Grada Osijeka, jedne od posljednjih koja će se održati u ovom sastavu. Gradski vijećnik Vinko Kuduz pojašnjava ove izmjene te najavljuje prijedloge strategije razvoja i brendiranja grada.

"Gradsko će  vijeće Osijeka zasjeati 10. ožujka i to je jedna od posljednjih sjednica u ovom sazivu, a ususret lokalnim izborima u svibnju ove godine. Na dnevnom su redu, među ostalima, i dva zanimljiva prijedloga: Grad Osijek koji ima između 100 000 i 200 000 stanovnika, trebao bi smanjiti broj vijećnika, a na glasanju će biti i naknade vijećnika", pojašnjava nam vijećnik Kuduz.

Osobno će iznijeti dva prijedloga koji se odnose na izradu razvojne strategije te brendiranje Grada Osijeka, a za program Radio Osijeka komentirao je i "sporne" gradske projekte zbog kojih su negodovali i građani i struka: projekt gradnje na prostoru nekadašnje Bijele lađe i projekt Bastione trase.

"Kada su otvorene mogućnosti sudjelovanja u EU natječajima i povlačenja značajnijih sredstava, sve su jedinice lokalne uprave i samouprave morale pristupiti izradi svojih strateških dokumenata na kojima su temeljile projektne prijedloge. Diljem naše Županije sve su se Općine hvalile svojim strategijama, koje su, čak i nakon površnog čitanja, izgledale vrlo slično i bavile se općim mjestima, bez fokusiranja na specifičnosti pojedine općine ili grada. Bilo je takvih pokušaja i u Osijeku, a hiperprodukcija različitih dokumenata, od kojih su se neki samo od milja nazivali strategijom, dovela do opće inflacije vrijednosti strateških dokumenata i loših reakcija u javnosti. Strategija treba biti dokument koji će biti lako čitljiv i pristupačan, dostupan na web stranicama Grada Osijeka i to na nekoliko jezika. Strategija treba odgovoriti gdje vidimo svoj grad u sljedećih pet i 10 godina, te koje će grane gospodarstva i društvene djelatnosti imati prioritet u našem gradu", kaže Kuduz.

Brendiranje grada posao je koji trebaju odraditi stručnjaci, a našu tradiciju "negativne vidljivosti" zamijeniti prepoznatljivim gradskim pričama okrenutim suvremenosti i budućnosti.

 

Vinko Kuduz gradski vijećnik

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.