Udruga Loremios i Osječka tvornica ideja, kako kažu inspirirani Danom žena, organizirali su konferenciju na kojoj ćemo naučiti nešto upravo od njih. One su studentice, poduzetnice, profesorice, ali prije svega uspješne žene koje će u dva dana prenijeti svoje znanje na predavanjima i panel raspravama, u opuštenoj atmosferi uz čašu gin tonica ili vina.
Konferencija „Žene u marketingu” održava se u petak i subotu, 11. i 12. ožujka u Osječkoj tvornici ideja.
Program:
petak, 11.ožujka 2022.
14:00 Otvorenje programa
14:30 Vino s Geeketom
Andrea Krivak, poznatija kao Geeketa, kroz predavanje i opušten razgovor uz čašu vina otkrit će što sve rade food bloggeri i gastro influenceri, kako je surađivati s gastro brendovima te zašto nam je toliki problem ostaviti negativnu recenziju restoranu.
15:00 Lunch break
16:00 Marketing: brojke ili emocije
Tijekom panel rasprave s četiri stručnjakinje iz područja marketinga saznat ćemo što je tajni recept za uspješan marketing. Jesu li to brojke i podaci ili igra na emocije i tople ljudske priče? Ili jedno ne može bez drugog kao i minus i plus?
17:00 Wine break
18:00 Društvene mreže: hobi ili posao
Može li se zarađivati od društvenih mreža te kako spojiti posao marketingaša i hobi na društvenim mrežama? Ako itko zna odgovore na ta pitanja onda je to Margarita Tomić Seiter, svima poznata kao Internetmater
subota, 12. ožujka 2022.
14:30 Čita li više itko kataloge i letke?
Je li došao kraj tradicionalnom marketingu i isplati li se više uopće ulagati u materijale poput kataloga i letaka? Koji je rezultat jedne uspješne digitalne kampanje? O tome ćemo popričati s Enom Valentinom Đerek iz Bamboo Laba i profesoricom Snježanom Barić-Šelmić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku.
15:30 Lunch break
16:00 Top 5 ispod 25
Neke od njih fotkaju, neke pišu, a neke osmišljavaju marketinške kampanje. Iako im još nije ni 25, Elena, Ena, Lora, Marija i Nikolina uspješne su studentice koje već rade u struci o čemu ćemo razgovarati tijekom ove panel rasprave.
16:45 Coffee break
17:00 Mali i autentični brand = velika i autentična publika
Za mali i autentični brand nužno je imati vjernu zajednicu odnosno publiku na društvenim mrežama. Kako to izgraditi otkrit će Vinka Brzica koja stoji iza branda "Lajlin handmade nakit".
18:00 Gin tasting
U pauzi između dva predavanja kušanje Castrum gina
18:30 Od Nove TV do Kaptola - Iva, Mihovil i Castrum Gin
Pisanje na nekoliko portala, rad u Factoryju i digitalni marketing na Novoj TV. Put koji je doveo Ivu Pranjić nazad u rodno mjesto Kaptol gdje je sa suprugom Mihovilom otvorila destileriju Craft spirits. Kako su brendirali obiteljski mali biznis i prvi proizvod Castrum gin otkrit će na kraju ove dvodnevne konferencije.
Prijave za predavanja putem Google obrasca su dostupne na linku: https://bit.ly/3JZHdiD
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.