FET: Brendiranje Istre kao turističke destinacije

FET: Brendiranje Istre kao turističke destinacije FET: Brendiranje Istre kao turističke destinacije
Kristijan Modrušan, vlasnik kampa (foto: Tatjana Kaštelan/HRT) Kristijan Modrušan, vlasnik kampa (foto: Tatjana Kaštelan/HRT)
Stipan Rimac, o brandiranju turističkog proizvoda (foto: Tatjana Kaštelan/HRT) Stipan Rimac, o brandiranju turističkog proizvoda (foto: Tatjana Kaštelan/HRT)

Polaznici radionice Brendiranje u turizmu (foto: Tatjana Kaštelan/HRT)

Na pulskom Fakultetu ekonomije i turizma održane su besplatne radionice namijenjene malim poduzetnicima i obrtnicima s ciljem unapređenja njihova poslovanja. Stručnjaci iz područja brendiranja, komuniciranja i savjetovanja brojnim su sudionicima prenijeli kako se nositi na globalnom tržištu.

Prva radionica bila je namijenjena lokalnim i regionalnim sudionicima kulturnog turizma. Pod nazivom 'Dizajn doživljaja za kreiranje kvalitetne turističke ponude destinacije' održala ju je doktorica znanosti Klara Trošt Lesić. Branko Mejak i Matija Plastić iz Agencije za digitalni marketing govorili su početkom mjeseca o temi 'Digitalni marketing u turizmu'.

Bilo je riječi i o 'Brandiranju u turizmu' – na toj je radionici sudjelovao Kristijan Modrušan, vlasnik kampa Diana u Banjolama. Stipan Rimac, iz prve i jedine hrvatske branding agencije, polaznicima je prenio vještine uspješnog razvijanja kvalitetnog turističkog proizvoda. Ukazao je na potrebu destinacijskog brandinga.

Pulski Fakultet ekonomije i turizma 'Dr. Mijo Mirković' ovim radionicama pridonosi gospodarstvenicima te razvoju cijele Istre, koja je danas dio  globalnog tržišta. Interes je bio jako velik, a radionica će svakako, najavljuju na FET-u, biti još.

Opširnije poslušajte u nastavku.

IZVJEŠTAJ: Radioice na FET-u - Brendiranje Istre kao turističke destinacije

Stipan Rimac o brendiranju u turizmu