HTZ pokrenuo novu kampanju "Croatia Full of New Beginnings"

HTZ pokrenuo novu kampanju "Croatia Full of New Beginnings" HTZ pokrenuo novu kampanju "Croatia Full of New Beginnings"
Post Pinterest (Foto: HTZ/ustupljena fotografija) Post Pinterest (Foto: HTZ/ustupljena fotografija)

Foto: HTZ/ustupljena fotografija

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021. Cilj je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini.

Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj. 

- I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja - istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana. 

Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza, nautike i dr. Uz postavljanje atraktivnih i zanimljivih vizuala na Facebooku, Instagramu, Pinterestu i Twitteru, na TikToku će se postavljati kratki video materijali s najljepšim kadrovima hrvatskih destinacija. 

- Krajem mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih "sigurnosnih" videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači  pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske - poručio je Staničić.