IDA krenula s besplatnim webinarom o digitalnom marketingu

IDA krenula s besplatnim webinarom o digitalnom marketingu

Ciklus besplatnih radionica u IDA-i (foto: Tatjana Kaštelan/HRT)

Korona kriza znatno je pokosila gospodarstvo i promijenila način poslovanja, koje se u velikoj mjeri 'preselilo' na internet. U Istarskoj razvojnoj agenciji IDA-i, održan je prvi online interaktivni seminar, ujedno prvi u novom ciklusu besplatnih edukacija za poduzetnike.

Digitalni marketing postaje obveza za poslovne sustave, stoga je to bila tema prve edukacije. O tome je govorio Miško Macolić Tomičić, stručnjak u digitalnom marketingu, poduzetnik i predavač. U digitalnom marketingu možemo pratiti rezultate, mjeriti i slijedom toga utjecati. To je možda njegova najveća prednost, jer samo na ono što možemo mjeriti možemo i utjecati.

IDA je u dvadeset godina postojanja ostvarila 16 kreditnih linija, podržala više od tisuću i 100 poduzetničkih projekata i dodijelila više od 700 milijuna kuna sredstava. Znanje je danas glavni alat, ali i dostupno svima. I to besplatno, kaže zamjenica direktora IDA-e Tamara KiršićNastavit ćemo i apliciramo projekte, pripremamo potpore za male i srednje poduzetnike i novu kreditnu liniju.

U ciklusu UP SMART projekta sa šesnaest edukacija i osam događaja, ističe stručna suradnica IDA-e i voditeljica projekta UP SMART Jelena Nikolić, svatko može pronaći aktualnu i korisnu temu. Prezentacijske vještine, leadership, crowdfunding, e-trgovina, umjetna inteligencija i internet stvari. Prijenos poslovanja, lokalni, nacionalni i EU natječaji, izvori financiranja,  zakonodavni okvir, upravljanje klimatskim promjenama i žensko poduzetništvo samo su neke teme.

Bilo je čak 110 mailing, preko 300 prijava na facebooku, više od stotinu pratitelja webinara koji se nakon svega može pogledati na Youtube kanalu. Prvi su webinar uz ostale slušali i zainteresirani iz Bosne i Hercegovine te Crne Gore. Projekt od 750 tisuća kuna financira se iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Prijave su na internetskim stranicama, a ovisno o epidemiološkoj situaciji, edukacije će ubuduće biti u obliku webinara ili uživo.

Opširnije poslušajte u nastavku.

IDA krenula s besplatnim webinarom o digitalnom marketingu