Istarski ugostitelji novim tehnologijama bore se za svakog gosta

Istarski ugostitelji novim tehnologijama bore se za svakog gosta Istarski ugostitelji novim tehnologijama bore se za svakog gosta
Smart Service aplikacija (foto: Marko Prpić/PIXSELL) Smart Service aplikacija (foto: Marko Prpić/PIXSELL)

Smart Service aplikacija (foto: Marko Prpić/PIXSELL)

Istarski ugostitelji već drugi mjesec koriste digitalni pristup 'Klikom do brze narudžbe', koja im je podrška u otežanom poslovanju tijekom epidemije koronavirusa. Riječ je o aplikaciji 'Smart Service' koja će biti dana na besplatno korištenje svim ugostiteljima do kraja kolovoza.

'Smart Service' je višejezični sustav koji omogućava gostu da smartphoneom pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu. Gost je tako brzo i jednostavno uslužen.

Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja, kaže predsjednik Ceha ugostitelja pri Obrtničkoj komori Istarske županije Stanislav Briškoski.

Aplikacija ja u lipnju predstavljena javnosti i korisnicima, a jučer i rovinjskim ugostiteljima. Premda i oni zbog koronavirusa odrađuju teško ljeto, istarski ugostitelji ne daju se, bore se za svakog gosta. Nove tehnologije pomažu nam da smanjimo mogućnost zaraze i radimo prema uputama Stožera, ističe Briškoski.

Opširnije poslušajte u nastavku.

Istarski ugostitelji novim tehnologijama bore se za svakog gosta