Izabrani dobitnici magičnog putovanja Hrvatskom u 2021.

Izabrani dobitnici magičnog putovanja Hrvatskom u 2021. Izabrani dobitnici magičnog putovanja Hrvatskom u 2021.
Foto: HTZ/ustupljena fotografija Foto: HTZ/ustupljena fotografija

Foto: HTZ/ustupljena fotografija

Hrvatska turistička zajednica je u sklopu aktualne komunikacijske platforme "Croatia Full of Magic" na društvenim mrežama Facebook i Instagram provela dva kreativna natječaja - "Christmas Giveaway" na 11 inozemnih tržišta te "Osmisli kreativan itinerer" na domaćem tržištu. Izabrani su pobjednici.

Oba su natječaja pobudila iznimno veliki interes i angažman domaćih i inozemnih pratitelja s obzirom da je glavna nagrada natječaja bila putovanje Hrvatskom u 2021. godini.

nakon pregleda velikog broja originalnih pristiglih objava, stručni žiri unutar HTZ-a izabrao je Christiana Zeitlbergera iz Austrije kao pobjednika natječaja na inozemnim tržištima koji je osvojio glavnu nagradu koja uključuje petodnevno putovanje za dvije osobe u Hrvatskoj. U svojoj objavi Zeitlberger je posebno izdvojio boravak u Zagrebu i okolici, ali i na hrvatskim otocima. „Obožavam miris kremšnite u Samoboru, slani povjetarac uz more i miris borova. Volim ploviti otocima i istraživati otok Pag motorom. Hrvatska kombinira opuštenost, ljubaznost i dobrobit – ostvaruje snove“, istaknuo je Christian.

Glavne nagrade u sklopu natječaja na domaćem tržištu, koje uključuju vikend boravak u hotelu Frankopan u Ogulinu te na ranču Ramarin u Slavonskom Brodu, pobjednicima nagradnog natječaja projekta #prviput, odlaze Sanji Zeravici, koja je u svojoj objavi opisala jedinstveno iskustvo aktivnog odmora koje uključuje višednevno hodanje te Lidiji Filipec Stanislav koja je istaknula svoju ljubav prema dvorcima i gradovima na Kvarneru. 

Komunikacijska platforma "Croatia Full of Magic" za cilj ima održavanje prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima kroz približavanje prirodnih ljepota i raznolikosti hrvatskih destinacija u zimskom razdoblju. Cilj je kroz atraktivne kadrove brojnim pratiteljima na društvenim mrežama Hrvatsku približiti kao „top of mind“ destinaciju koju će uskoro ponovno ili po prvi puta posjetiti.