Kako pozicionirati i prodati vođeni turistički obilazak?

Kako pozicionirati i prodati vođeni turistički obilazak?

Foto: TZ Ližnjan/ustupljena fotografija

Turistička zajednica Općine Ližnjan u suradnji s turističkom vodičicom i kreatoricom tura Jelenom Holenko Pirc iz Gorskog kotara organizira 29. i 30. lipnja u Ližnjanu besplatnu radionicu pod nazivom "Kako pozicionirati i prodati vođeni turistički obilazak?".

Unatoč tome što je u istraživanju Horwath Consaltinga Gorski kotar proglašen najneposjećenijom hrvatskom regijom, četverogodišnjim upornim radom i učenjem iz prakse turistička vodičica i dizajnerica tura iz Delnica Jelena Holenko Pirc uspjela je ostvariti uspjeh na turističkom tržištu u vrijeme kad je ono doživjelo težak udarac pandemije. Situacija u kojoj su s jedne strane turističke agencije prisilno zamrznule svoje aktivnosti, a s druge se strane kod većeg broja ljudi javila snažna potreba za boravkom u prirodi, pokazala se kao odlična prilika za turističke vodiče koji se žele okušati na tržištu kao samostalni poduzetnici. Dizajnirajući i organizirajući sadržajno raznolike obilaske po predivnoj prirodi Gorskog kotara, ali i izvan njega, Jelena Holenko Pirc stekla je dragocjeno iskustvo koje na ovoj edukaciji želi podijeliti s kolegama.

Kako iskoristiti poznavanje lokalnog teritorija? Koja su praktična i teorijska znanja potrebna za dizajniranje ture koja će uspješno zaživjeti na tržištu? Ovise li vodiči isključivo o angažmanu agencija ili je moguće stvoriti turu temeljenu na poznavanju lokalnog teritorija koja će naići na tržišni odjek odnosno polučiti zaradu?

- Odgovore na ova pitanja donosim na svojoj prvoj edukaciji namijenjenoj obožavateljima prirode i kulturne baštine koji svoju ljubav i znanje prema svom kraju žele pretočiti u organizirani turistički obilazak s vodičem. Ideja edukacije je da kroz pozitivne i već isprobane primjere sudionicima prenesem teorijsko i praktično znanje o tome kako organizirati i pripremiti turistički obilazak te kako ga postaviti u prodaju na tržištu kroz razne jednostavne kanale promocije. Na edukaciju su dobrodošli vodiči te oni koji to žele postati - kaže Jelena Holenko Pirc.

Direktorica TZ Općine Ližnjan Natali Palko Zirdum pod čijim se pokroviteljstvom održava radionica objašnjava kako je došlo do ove suradnje: - Želja nam je osnažiti sektor u ovim izazovnim i neizvjesnim vremenima. Želimo potaknuti istarske vodiče, ali i sve druge da budu što aktivniji unatoč pandemiji te da educirajući se o novim mogućnostima, pronađu svoje mjesto pod suncem kako bi u sinergiji s nama i drugim turističkim dionicima stvorili turističke proizvode prilagođene drugačijim potrebama turista. Doživljajni turizam ima u ovim vremenima još veće značenje jer uz informacije o destinaciji donosi i toliko potrebnu emociju.

Prijava na radionicu moguća je do 18. lipnja, a broj sudionika je ograničen. Svi zainteresirani kontaktom na e-mail adresu info@liznjaninfo.hr dobit će obrazac za prijavu. Radionica će se održavati u popodnevnim satima u Ližnjanu.