Na proljeće nove zračne linije iz Pule; Glasgow, London, Paris

Na proljeće nove zračne linije iz Pule; Glasgow, London, Paris

(foto: Duško Marušić/PIXSELL)

Zračna luka Pula ponovno najavljuje ulaganja u infrastrukturu. Investicije su vezane uz smanjenje emisija štetnih plinova. Prošle je godine ostvaren porast prometa za 8 posto a kroz luku je prošlo rekordnih 770 tisuća putnika. Najavljuju se nove linije, no, tek za proljeće.

Zračnim linijama Pula je povezana sa 70-ak europskih gradova. Riječ je o različitim, mnogobrojnim kompanijama, kako bi se smanjio rizik gubitka prometa. Direktor Zračne luke Svemir Radmilo za ožujak najavljuje nove linije.

Easyjat bi trebao otvoriti Glasgow, trebao bi otvoriti i London Luton, i to će biti 5. aerodrom koji će biti pokriven direktnim letenjem prema Puli. Plus Transavia koja otvara let iz Pariza, ovaj put s Orlija, a već imamo sa Charles de Gaulea, pojašnjava Radmilo.

Premda se još čeka službena potvrda - i Thompson najavljuje nove letove iz Velike Britanije. 20-ak hostela, koliko ih Pula ima, doći će na svoje. Potvrđuje Sandra Diković, vlasnica hostela na pulskoj rivi. Već koncem ožujka dolaze turisti i što je najvažnije - vezani su uz jeftine letove, kaže Diković.

No, zimi letova iz inozemstva nema. Grad je prazan. Ugostitelji se sjećaju boljeg prometa prije desetaj godina kada su Ryanovi zrakoplovi i u ovo doba stizali iz Dublina i Londona. Pun je tada bio i kafić Denisa BimbašićaIrci i Englezi poznati su kao ljudi koji obožavaju izlaziti, veseliti se, piti, tako da to je nemjerljivo u usporedbi sa svim drugim gostima, priča Bimbašić.

Ipak, da bi niskobudžetnim kompanijama posao i zimi bio potpuno isplativ, letove bi trebalo sufinancirati. Mislim da bi se velik broj djelatnika u turizmu složio da sufinanciramo i mi, jer to se vraća - to je sigurno, zaključuje Bimbašić.

Dok ovu priču ne otvore mjerodavne turističke zajednice, u Zračnoj luci rade što mogu. Letove dogovaraju sve ranije, a uz to ulažu i u infrastrukturu. Novcem dijelom i iz europskih fondova rade na smanjenju emisije štetnih plinova. Radi se o vozilima koje zračne luke koriste za opskrbu ili za prihvat zrakoplova, a sve više će tih vozila trebati biti na struju ili na solarne ploče, pojašnjava Svemir Radmilo.

Pokrenuli su i projekt gradnje punionice za električna vozila, procjenjuju da će za 2 godine i veći dio vozila rent a cara biti na struju. A ovih su dana počeli i radovi na sanaciji stajanke za zrakoplove.

Opširnije poslušajte u nastavku.

Na proljeće nove zračne linije iz Pule; Glasgow, London, Pariz