Predavanje i radionica o igri s djecom kao terapiji

Predavanje i radionica o igri s djecom kao terapiji Predavanje i radionica o igri s djecom kao terapiji
Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija
Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija
Suzana Đurić i Sara Bradić Božić (Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija) Suzana Đurić i Sara Bradić Božić (Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija)
Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija

Foto: Tearpija igrom/ustupljena fotografija

Igra s djecom može se primijeniti u terapijske svrhe te je istodobno način učenja, a sve o tom važnom području imali su prilike naučiti sudionici besplatnog predavanja i radionice "Terapija igrom" održane 11. svibnja u Sportskoj dvorani u Novigradu.

Začetnik ideje o edukaciji je Grad Novigrad, a predavanje i radionica su se održali sklopu projekta Playful Paradigm "Igra kao instrument za inkluziju, zdravlje i održivost" iz programa URBACT sufinanciran sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Cilj projekta Playful Paradigm (Razigrana paradigma) je širenje dobre prakse na europskoj razini koja se temelji na primjeni elemenata igre, odnosno na takozvanoj gemifikaciji, kako bi se poticala socijalna inkluzija, zdrav i održiv načina života. 

Bilo je prisutno dvadesetak sudionika, roditelja i odgajatelja. Edukaciju su vodile Suzana Đurić, integrativni dječji psihoterapeut te Sara Bradić Božić, psihologinja i familylab voditeljica.

Cilj je bio tijekom sat i pol vremena trajanja edukacije naučiti sudionike da je terapija igrom pristup u terapeutskom radu s djecom prilagođen dječjem načinu izražavanja i komuniciranja – igri. Igra nije samo zabava, ona je u djetinjstvu najvažniji način učenja, ali i izražavanja svih emocionalnih stanja i potreba. Na radionici i predavanju je istaknuto da postoji nekoliko razina igre, poput one funkcionalne, koja kreće u najranijoj dobi, potom konstruktivne, u kojoj dijete nešto stvara, a tu su i simbolička igra ili igra pretvaranja (djeca koriste osobu ili predmet kao simbol nečeg drugog), igre s pravilima (sadrže element natjecanja) te edukativna, slobodna ili terapeutska igra s djecom.