Turistička zajednica i Društvo Naša djeca Marčane u turističkoj strategiji

Turistička zajednica i Društvo Naša djeca Marčane u turističkoj strategiji

Maskice realizirane u suradnji Društva Naša djeca i Turističke zajednice Marčana (foto: Tatjana Kaštelan/HRT)

Među razvojnim strategijama općina i gradova je njegovanje zavičajnosti, prenošenje tradicije na najmlađe i tako s koljena na koljeno. Općina Marčana odabrala je strategiju brendiranja zavičajnih simbola općine, a projekt se temelji se na suradnji tamošnjih vrtića i škola s Turističkom zajednicom.

Bičikleta – Loborika. Guc – Krnički Porat. Sveta Agnija – Rakalj. Trka na tovarima – Orbanići. Uz plaže, sunce i more... Sve su to sastavnice turističke strategije Marčane. A ona se realizira u suradnji najmlađih i Turističke zajednice. Brendiramo zavičajne simbole, ističe Jelena Latin, direktorica Turističke zajednice Marčana.

Društvo Naša djeca Marčana osmislilo je zaštitne maskice s motivima tradicije, koje su izrađivali mališani i djeca s tetama i nastavnicima, kaže Klara Lukašić Buić, predsjednica tamošnjeg Društva Naša djeca. Dječji vrtić Vrtuljak je osmislio i izradio svoj suvenir 'Guc', Osnovna škola Krnica 'Svetu Agniju' u Raklju, Osnovna škola Divšići 'Tovara', a Osnovna škola Marčana 'Bičiklete'. To su ujedno četiri suvenira i simbola Marčane oslikana na zaštitnim maskicama, koje je sašila pulska stanova za zapošljavanje osoba s invaliditetom, Zaštitna radionica Tekop Nova.

Turistička zajednica tako je temeljem ovih simbola kraja osmislila turističku strategiju brendiranja Marčane. Jer kroz projekte zavičajnosti upoznajemo naš kraj i čuvamo tradiciju, koju želimo pokazati svijetu, poručuju iz Turističke zajednice i Društva Naša djeca Marčana.

Opširnije poslušajte u nastavku.

Turistička zajednica i Društvo Naša djeca Marčane u turističkoj strategiji