U Tinjanu o budućoj promociji istarskog pršuta

U Tinjanu o budućoj promociji istarskog pršuta

(foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL)

U Kući istarskog pršuta u Tinjanu predstavljen je promidžbeni materijal kojim se domaći i inozemni potrošači žele informirati o istarskom pršutu - jedinstvenom proizvodu koji nosi zaštićenu oznaku izvornosti.

Četverogodišnje promidžbene aktivnosti vrijedne ukupno 100 tisuća eura financiraju se iz Programa ruralnog razvoja te, manjim dijelom, sredstvima Udruge proizvođača istarskog pršuta.

Gostovanje Udruge istarskih pršutara na sajmu u prijateljskoj Parmi, izrada slogana, spota, filma, promidžbenog materijala i kataloga Udruge ali i originalnog stalka za rezanje dizajniranog baš za istarski pršut, prvi su koraci napravljeni u prošloj, prvoj godini provedbe projekta predstavljanja i vrednovanja istarskog pršuta.

Iako je istarski pršut na europskoj razini oznakom izvornosti zaštićen prije gotovo pet godina prestižna oznaka koju nosi on još uvijek nije dovoljno prepoznata na tržištu, ocjenjuje Blanka Sinčić Pulić iz županijskog Odjela za poljoprivredu. Cilj je, dodaje, ukloniti ukloniti malverzacije s tržišta.

U Hrvatskoj se godišnje proizvede oko 350 tisuća pršuta, što tek polovina potreba dok se ostalo uvozi. Istarskih pršuta s oznakom izvornosti u ovoj godini proizvedeno je tek nešto više od tisuću 700 komada.

Rast proizvodnje koče problemi s domaćom sirovinom koje u nema dovoljno, kaže Dragan Kovačević iz Hrvatske gospodarske komore. Dio rješenja ponudila je sama Udruga istarskih pršutara.

Opširnije poslušajte u nastavku.

U Tinjanu o budućoj promociji istarskog pršuta