U Razvojnom kodu govorimo o marketinškoj komunikaciji koja je preduvjet uspješnog nastupa poslovnih tvrtki na tržištu.
16.04.2015.
15:31
Autor: Hrvatski Radio
U Razvojnom kodu govorimo o marketinškoj komunikaciji koja je preduvjet uspješnog nastupa poslovnih tvrtki na tržištu.
Kako oblikovati uspješan imidž tvrtke i što razlikuje uspješne marketinške kampanje od neuspješnih, doznajemo od gošće magistrice znanosti Darije Božac Marjanović.
U emisiji govorimo i o edukativnim radionicama pulske udruge ZUM pod nazivom 'Predstavi se' putem kojih su mladi saznali najnovije informacije o stanju na tržištu rada te doznali kako lakše pronaći posao.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Gosti Razvojnog koda Tatjane Kaštelan su ekonomski stručnjaci, poslovni ljudi i radnici. O najvažnijim gospodarskim temama. Ekonomski razvoj u zemlji i inozemstvu. O pokretanju posrnulog gospodarstva, otvaranju novih poduzetničkih zona, zapošljavanju radnika i drugim temama koje su važne za društveni razvoj.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora