Gradnja druge cijevi Tunela Učka prema planu, uskoro puni profil Limske Drage i Mirne
18.03.2022.
16:57
Autor: Tatjana Kaštelan / HRT Radio Pula
PODIJELI
Tunel Učka
Foto: Tatjana Kaštelan / HRT
Radovi bi s punim profilom Istarskog ipsilona trebali biti dovršeni sredinom 2024. i tada bi se iz Pule prema Zagrebu putovalo dva i pol do tri sata bez zaustavljanja. Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković obišao je danas gradilište druge cijevi Tunela Učka i zadovoljan je jer sve ide prema planu.
Riječ je o jednoj od najvećih infrastrukturnih prometnih investicija u Istri od 200 milijuna eura; za izgradnju druge cijevi Tunela Učka, punog profila dionica Istarskog ipsilona odnosno dvaju vijadukata. To je 5,6 kilometara Tunela koji bi se trebao 'probiti' sredinom 2023., a sve bi trebalo biti gotovo godinu kasnije, dakle, sredinom 2024., ističe ministar Butković. Prva cijev, podsjetimo, izgrađena je 1981.
U nastavku poslušajte reportažu o današnjem obilasku radova ministra Olega Butkovića.
Ministar Oleg Butković obišao radove na drugoj cijevi Tunela Učke
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković je zadovoljan. S istarske strane probijeno je 800 metara s kvarnerske 400, ukupno kilometar i 200 metara na današnji dan. Radovi idu dobro i nema velikih problema, ističe ministar Butković.
“Velik je to projekt kao i učinak na BDP, na rast gospodarstva, a najvažnije za sigurnost prometa. Novo iskustvo, jer se koristi najsuvremenija tehnologija.”
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković
Ministar Oleg Butković obišao gradilište
Foto: Tatjana Kaštelan / HRT
Paralelno se s Bina Istrom radi na dovršetku punog profila Ipsilona do Matulja s dva viadukta - Limska Draga i Mirna; radovi će krenuti iduće godine. Tako da će se po završetku projekta od Pule do Zagreba putovati dva i pol do tri sata bez zaustavljanja, kaže Generalni direktor Bina Istre Dario Silić. Ovo je jedan od najprometnijih pravaca u Istri.
“Od turista koji dolaze 95% je domaćih i stižu vozilima. Stoga je važno osigurati sigurnu infrastrukturu, da ih dovedemo na zapadnu i istočnu obalu Istre.”
Generalni direktor Bina Istre Dario Silić
Zaštita okoliša i radnika prioriteti su glavnog izvođača radova, francuskog Bouyguesa. Cijene na tržištu divljaju, i uz nedostatak radne snage, no gradilište je na najvišoj razini sigurnosti i profesionalnosti, s hrvatskom građevinskom operativom, uz 400 naših radnika.
U nastavku pogledajte galeriju s današnjeg obilaska gradnje druge cijevi Tunela Učka.
Gradnja druge cijevi Tunela Učka, Foto: Tatjana Kaštelan/HRT
Gradnja druge cijevi Tunela Učka, Foto: Tatjana Kaštelan/HRT
Gradnja druge cijevi Tunela Učka, Foto: Tatjana Kaštelan/HRT
Gradnja druge cijevi Tunela Učka, Foto: Tatjana Kaštelan/HRT
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Gosti Razvojnog koda Tatjane Kaštelan su ekonomski stručnjaci, poslovni ljudi i radnici. O najvažnijim gospodarskim temama. Ekonomski razvoj u zemlji i inozemstvu. O pokretanju posrnulog gospodarstva, otvaranju novih poduzetničkih zona, zapošljavanju radnika i drugim temama koje su važne za društveni razvoj.