Hrvatski radio

Radio Pula

Grad Pula uveo virtualnog asistenta za bržu komunikaciju s građanima

07.01.2021.

08:10

Autor: Tomislav Šikić

Foto: snimka zaslona/logo

Foto: snimka zaslona/logo

Foto: - / -

Službena Viber zajednica Grada Pule, pokrenuta prošlog proljeća s ciljem redovite i dvosmjerne komunikacije s građanima u uvjetima pandemije koronavirusa, odsad omogućuje još bržu i jednostavniju razmjenu informacija između gradske uprave i građana i oko brojnih drugih tema pomoću tzv. chatbota.

Tako uz informacije o aktualnim epidemiološkim mjerama i preporukama, službeni virtualni asistent Grada Pule odgovara na upite vezane za rad gradskih tvrtki i ustanova pa građani kroz interaktivnu komunikaciju mogu dobiti informacije vezane za komunalne usluge poput odvoza otpada, hitnih komunalnih intervencija ili doznati o pravu na uslugu pomoći i njege u kući, gradskim stipendijama, subvencijama školskog obroka za djecu, e-upisima u vrtiće, prometu u gradu te brojnim drugim temama.

Chatbot Grada Pule donosi servisne informacije kojima građani mogu pristupati tijekom 24 sata pa se o stvarima koje ih zanimaju informiraju u trenutku kad im je potrebno. Osim što odgovara na upite građana, nudi i mogućnost prijave komunalne nepravilnosti na koju potom reagira nadležna služba gradskog komunalnog društva te omogućuje razmjenu informacija s drugim članovima unutar zajednice.

Virtualna zajednica Grad Pula COVID-19 mijenja i svoje ime u Grad Pula - Citta` di Pola. Tijekom probnog perioda od 30 dana građani mogu isprobati chatbot, dati svoj osvrt i predložiti dodatne potencijalne teme koje smatraju korisnima. 

Građani se zajednici mogu priključiti putem poveznice https://bit.ly/2XjOALK gdje mogu preuzeti i posebno dizajnirane, prigodne stickere s motivima Pule.

 

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.