Hrvatski radio

Radio Pula

10:01 / 11.09.2013.

Autor: Nives Kalebić

Lorencin: Moramo kreirati nove proizvode

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Ovogodišnja turistička sezona bila je po dolascima i noćenjima uspješna, a vrlo je dobar i početak posezone. No goste, osim sunca i mora, sve više privlače i turistički proizvodi, posebice u posezoni. Prema riječima ministra turizma Darka Lorencina, takav proizvod postaje sve kvalitetniji i konkurentniji.

Jedino je kvalitetan turistički proizvod jamstvo da će, osim zbog sunca i mora, gosti izabrati našu zemlju za odmor. To je najznačajnije u pred i posezoni kada je cilj privući što više gostiju i time produžiti turističku sezonu, kaže ministar turizma Darko Lorencin.

Zanimljiv i konkurentan turistički proizvod treba se, ističe Lorencin, temeljiti na kulturi, kulturnoj baštini i prirodi. Moramo svake godine stvarati nove proizvode i raditi na njihovoj kreativnosti. A ti su proizvodi ključ uspjeha i na njima trebamo temeljiti pred i posezonu.

Već je sada poznato da turistički proizvodi poput kulturnih manifestacija postaju jedan od glavnih razloga dolazaka posebice u Dalmaciju i Istru i po tome smo sve prepoznatljiviji u svijetu, kaže Lorencin dodajući kako ima još puno neiskorištenih područja na kojima Ministarstvo turizma radi.

Ministarstvo turizma sukladno strategiji razvoja turizma ima 26 akcijskih planova. Pola je započeto, od kojih je 4-5 u realizaciji, a preostalih 13 će početi do kraja godine.

Osim turističkih odredišta i turističkih kompanija, koji trebaju kreirati turističke proizvode, ubuduće će glavnu ulogu imati ured Hrvatske turističke zajednice koji bi nakon reorganizacije trebao o tome brinuti, rekao je Lorencin. Zaključio je kako iza svakog novog proizvoda stoji cijeli proces, ali i ispitivanje tržišta koje bi u 2014. trebalo biti još izazovnije.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.