Hrvatski radio

Radio Pula

Oko 3 tisuće potrošača lani se obratilo Društvu za zaštitu potrošača Istre

10.03.2016.

18:44

Autor: Nives Kalebić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Više od 6 tisuća potrošača lani se obratilo Društvu za zaštitu potrošača Istre. Čak 2 tisuće 790 upita odnosilo se na područje trgovine, a žalbi je bilo i na rad javih usluga te financija. Na ove je nepravilnosti upozoreno ususret Svjetskom danu prava potrošača koji se obilježava 15. ovog mjeseca.

Istrani su se lani najviše žalili na nepravilnosti koje su im se dogodile pri kupnji proizvoda na daljinu, posebice na kupnju putem telefona ili interneta. Ovakve događaje potvrđuje i predsjednica Društva za zaštitu potrošača Istre Hana Jurić. Ističe kako je dio potrošača probleme uspješno riješio tako da su koristili pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana ili sklapanja ugovora ili u roku od 14 dana od dana kad su zaprimili proizvod koji su kupili i s kojim nisu bili zadovoljni.

Istarski potrošači žalili su se i na materijalne nedostatke na proizvodu koji su kupili, odnosno njegovu neispravnost. Trgovci, kaže Jurić često nisu htjeli primati reklamacije, nego su potrošače slali na servis, no u Društvu potrošača su ih, ističe upućivali da se pozovu na materijalni nedostatak na proizvodu, da se pisanim putem obrate trgivcima i da traže ostvarenje svojih prava: povrat novca ili novi proizvod ili sniženje cijene, ovisno što žele.

Društvo za zaštitu potrošača Istre, ususret Svjetskom danu prava potrošača, građane poziva da sve nepravilnosti pri kupnji i dalje prijavljuju te ističu kako potrošači moraju biti upoznati sa svim svojim pravima i obvezama.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.