Hrvatski radio

Radio Pula

Počeo turističko - promidžbeni projekt TZ Istre "Share Istria"

26.04.2016.

13:50

Autor: Nives Kalebić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

U tjednu prije 1. svibnja u Istru stiže znatan broj gostiju, najviše iz Slovenije i Italije pa se očekuju dobri turistički rezultati. Mnogi od tih gostiju Istru su virtualno upoznali putem promidžbenog projekta županijske Turističke zajednice Share Istria.

Zahvaljujući projektu Share Istria lani je 5 i pol milijuna ljudi upoznalo istarski Poluotok, a projekt se nastavio i ove godine. Ovih su dana u Istru stigli prvi ovogodišnji blogeri, novinari, autori koji će u sklopu projekta Share Istria, na Poluotoku boraviti tjedan dana i potom putem svojih tekstova predstaviti ljepote, znamenitosti i turističku ponudu Istre.

Ove su godine za to izabrani autori koji imaju 50 tisuća prijatelja na društvenim mrežama, a kampanja je, kaže direktor županijske Turističke zajednice Denis Ivošević, proširena na Sjedinjenje američke države i daleki Istok.

U projekt su, uz strane stateške partnere, uključeni i domaći veliki i mali hotelijeri, vinari , uljari i ostali prateći turistički sektor južne i sjeverne Istre koje će strani autori posjetiti u tjedan dana. Stoga su i očekivanja od kampanje i ove godine velika, ističe Ivošević.


Inače lani su u sklopu projekta Share Istria u 50 dana u Istri boravila 33 autora, napisali su 4 tisuće 250 tekstova koje je pogledalo 5 i pol milijuna ljudi, kaže Ivošević zaključivši kako će zahvaljujući projektu, Poluotok zasigurno ove godine posjetiti nekoliko stotina tisuća novih turista.

 

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.