S navoza pulskoga Uljanik porinut je trajekt dug čak 150 metara koji će služiti prijevozu 200 putnika te 50-ak kamiona i ostalih vozila. Kada sljedeće godine u srpnju bude potpuno dovršen, na krov njegova nadgrađa moći će sletjeti i helikopter.
14.12.2013.
12:31
Autor: Senka Mošnja
S navoza pulskoga Uljanik porinut je trajekt dug čak 150 metara koji će služiti prijevozu 200 putnika te 50-ak kamiona i ostalih vozila. Kada sljedeće godine u srpnju bude potpuno dovršen, na krov njegova nadgrađa moći će sletjeti i helikopter.
Za državnu tvrtku Turkmenistana Uljanikovci će izgraditi još jedan takav brod za koji je danas položena kobilica. Uljanik, inače već tri desetljeća surađuje sa zemljama s područja Kaspija.
Brodovi iz prve generacije još uvijek su u lukama Turkmenistana, Azerbejdžana i Kazahstana. Danas porinut trajekt pripada skupini specijaliziranih brodova kakve Uljanik u posljednje vrijeme sve češće gradi.
Mi smo u principu vični ovakvom projektu brodova i za nas, bez obzira što je on tehnološki napredan, on je za nas tehnologičan. Znači, mi tu ostvarujemo visoki stupanj produktivnosti i uspijevamo držati taj projekt unutar samih budžeta i ostvarivati dobit na takvim gradnjama. Rekao je Eduard Milovan, direktor Uljanik brodogradilišta.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora