Da se mene pita: Opet gužve

Da se mene pita: Opet gužve

(foto: Davor Puklavec/Pixsell)

Je li udarni prometni vikend za nama ili tek predstoji? Jesu li gužve na cestama u ljetnoj sezoni samo vikendom ili svakodnevno?Je li bolje na put krenuti već u petak ili subotom ujutro? Vraćati se nedjeljom ranije, navečer kasno ili čekati ponedjeljak ujutro? Kolone i čekanja dio su hrvatskog ljetnog ugođaja. Jesu li za to krivi projektanti, prometna policija koja umjesto da uvodi red stvara zbrku ili ljudi koji ne znaju voziti?

Vozači često imaju neke svoje "teorije" o vožnji i najčešće nizašto što otežava promet ne smatraju odgovornima sebe. Prometna policija također misli da radi najbolje. Kad na čvoru Šmrika tri policajca "mašu svaki svoje" kao da su posvađani i oni smatraju da nisu krivi za lošu protočnost vozila. Nisu krivi oni koji rade organizaciju prometa pa još i danas ne vide da za prolaz prema Crikvenici bespotrebno moramo ulaziti u rotor i gužvati se s ovima koji bi otišli s Krka .

Čemu uopće igdje graditi rotor ako u njemu moraju stajati prometni policajci?! Zašto u svijetu rotori ubrzavaju protočnost križanja, a u Hrvatskoj povećavaju gužve? Jeste li se ponekad zatekli u prometnoj gužvi koja je nastala zapravo ni zbog kakvog suvislog razloga? Primjerice: radoznali turisti razgledavaju neki atraktivan krajolik pa usporavaju i razgledavaju i usporavaju sve ostale, ljudi koji skreću čine to sporo i nespretno, hne koriste okazivače smjera pa onda ini ostali sudionici ne regairaju kako treba i kako bi mogli, telefoniraju u vožnji pa su nekoordinirani ili su neodlučni i kad ih puštate jer se boje da će oštetiti vozilo ili vam ne vjeruju. Pred svakim rotorom se povećava gužva. Pred onim za Novi Vinodolski nizašto, a pred onim u Senju - jer je usred rotora još i parkiralište! A na Šmriki?

Izbjegavate li vožnju vikendom ili u dane kad se očekuje velik broj vozila? Može li tu uopće pomoći prometna policija? Što kažete na nepopularne  vozačke teorije : na pr. da je obavezni pojas potpuna besmislica te da je u vožnji važnije da vam suvozač ne spava pa je posve je mlitav nego da ima vezan pojas. Ili da je inzistiranje na auto - sjedalicama i kod veće djece tek roditeljska histerija jer kako im ta manja djeca idu na školske izlete autobusima gdje sjedalica nema.?Jedna je od teorija i to da gužva  nastane čim policija počne regulirati promet.

Krčkim mostom dnevno prođe 20 tisuća vozila, pa godišnje prihoduju 50 milijuna kuna, a za redovno održavanje treba oko 5 milijuna. Ostane još novaca i za poboljšanja i pojačano održavanje. Je li to podatak koji vas veseli u kontekstu nedavne tragedije u Genovi? Kako se nosite s prometnim gužvama i kako komentirate ove razne vozačke "teorije".

 

 

 

Koliko puta pomislimo: Da se mene pita, to bi sve bilo drugačije! I zato vas pitamo, svakog tjedna o nekoj drugoj gorućoj političkoj, društvenoj ili kulturološkoj temi, upravo to: Što biste vi s time učinili da vas se pita? Četvrtkom u 13:15 s Leom Domijan Fišter, telefonom ili na Facebooku.

Da se mene pita: Opet gužve

O emisiji Da se mene pita

Kontakt-emisija u kojoj Lea Domijan Fišter upravo vas pita što biste učinili s nekim aktualnim pitanjem da se baš vas pita!

Pročitaj više

Komentari

Da se mene pita
Da se mene pita

HRT – Radio Rijeka — Društvo, kontakt

Kontakt-emisija u kojoj Lea Domijan Fišter upravo vas pita što biste učinili s nekim aktualnim pitanjem da se baš vas pita!

Sljedeća emitiranja

Četvrtak, 22.11.2018. 13:15 - 13:45

Četvrtak, 29.11.2018. 13:15 - 13:45

Poslušajte

Da se mene pita: (Pre)živjeti od plaće
Četvrtak, 15.11.2018 13:15

Da se mene pita: Migranti
Četvrtak, 08.11.2018 13:15

Da se mene pita: CRVENI ALARM
Četvrtak, 01.11.2018 13:15

Da se mene pita: TV serija NOVINE
Četvrtak, 25.10.2018 13:15