
U razredu od dvadesetak učenika, njih četvero imaju utvrđene mentalne poremećaje. Učitelje, roditelje i sve sudionike u obrazovnom procesu treba naučiti kako djeci pomoći da budu snažnija.
Trećina odrasle populacije pati od nekog mentalnog poremećaja, dakle, ne samo bolesti tipa shizofrenije, nego depresije, anksioznosti, ovisnosti... Međutim i problemi mentalnog zdravlja djece posljednjih desetljeća rastu, a polovica svih mentalnih poremećaja počinje u dječjoj i adolescentnoj dobi.
Sve je važnija uloga škola i nastvnika koji djecu trebaju podučavati i vještinama za preživljavanje u suvremenom svijetu, za zaštitu njihova mentalnog zdravlja. Jedna provokativna teza, izrečena na međunarodnom znanstvenom skupu što je održan u Rijeci, glasi: škola, ovakva kakva je danas, nije dobra za mentalno zdravlje djece.
Medicinski fakultet u Rijeci partner je na projektu Erasmus + Europske unije: ENRETE - jačanje otpornosti kroz edukaciju učitelja. Na šestom međunarodnom simpoziju "Zdravlje za sve?", što je održan u organizaciji Katedre za socijalnu medicinu i epidemiologiju, govorilo se o promicanju otpornosti u obrazovanju u Europi upravo temeljem tog projekta.
Koordinator tog projekta dr. Darko Roviš gostuje u Akademskih kvarat.
O emisiji Akademskih kvarat ure
Znanosti ne bi bilo bez potrebe da se otkrije novo, drugačije, bolje stoga pozivamo da s nama izađete iz uobičajenih okvira. Misao preko granica - petnaest minuta svake nedjelje u 19:30 uz Tatjanu Sandalj.