Flauta i klavir u Zajcu: čudesno sazvučje dvaju instrumenata

Flauta i klavir u Zajcu: čudesno sazvučje dvaju instrumenata Flauta i klavir u Zajcu: čudesno sazvučje dvaju instrumenata
Foto: Gloria Fabijanić Jelović / Radio Rijeka Foto: Gloria Fabijanić Jelović / Radio Rijeka
Foto: Gloria Fabijanić Jelović / Radio Rijeka Foto: Gloria Fabijanić Jelović / Radio Rijeka

Foto: Gloria Fabijanić Jelović / Radio Rijeka

Ciklus "Komorni koncerti u Zajcu" sinoć je riječkoj publici predstavio dvoje vrsnih mladih glazbenika, flautista Metoda Sironića i pijanisticu Jelenu Tihomirović zajedničkim koncertom pod nazivom "Flauta i klavir".

Koncert je otvorila Mozartova Sonata za klavir i flautu u F-duru, virtuzna, lepršava, pijevna, u kojoj ipak dominira ljepota klavirske interpretacije Jelene Tihomirović, sjajno nadopunjena Sironićevom flautom, kao tišim i nenametljivim suigračem. Slijedila je Beethovenova Serenada op. 41, u kojoj je flautist Metod Sironić pokazao zavidnu tehniku brzih pasaža, ali i izvrstan osjećaj za dinamiku i čisti ton.

Drugi dio koncerta obilježile su dvije sonate Marie von Webera, 1. i 3. sonata opusa 10b, kratke, efektne, romantičarskog zanosa u kojemu se oba instrumenta izvrsno nadopunjuju u ravnopravnim glazbenim dijalozima. Posljednje na sinoćnjem programu, djelo Suite Paysanne Hongroise, obrada je Bartókovih 15 težačkih plesova za flautu i klavir, koje svojim zvukom i notnim zapisom posve odskače od dotad izvedenih djela i u tonu flaute ističe taj folklorni kontekst u jednom čudesno zanimljivom sazvučju dvaju instrumenata.

Publika je dugim, zadovoljnim pljeskom izmamila i dodatak, zanosnog i vječnog Bacha.

Komentari