Lanjski turistički "boom" Gorskoga kotara nastavlja se i ove godine

Lanjski turistički "boom" Gorskoga kotara nastavlja se i ove godine Lanjski turistički "boom" Gorskoga kotara nastavlja se i ove godine
Marketing i razvoj turističke infrastrukture, prioritetne su aktivnosti: s današnjeg sastanka u Fužinama (Foto: Nenad Lučić / HRT - Radio Rijeka) Marketing i razvoj turističke infrastrukture, prioritetne su aktivnosti: s današnjeg sastanka u Fužinama (Foto: Nenad Lučić / HRT - Radio Rijeka)

Vlasnici kuća za odmor u Gorskome kotaru bilježe čak i bolje rezultate nego prije kriznih vremena (Foto: Nenad Lučić / HRT - Radio Rijeka)

Nedavno osnovanoj Turističkoj zajednici Gorskog kotara iz državnih su fondova uplaćeni poticaji za rad, a njezini predstavnici, kažu, razloga za zadovoljstvo imaju i nakon današnjeg sastanka s čelnicima Primorsko-goranske županije i Turističke zajednice Kvarnera u Fužinama.

Osnivanje jedinstvene Turističke zajednice Gorskog kotara će Primorsko-goranskoj županiji olakšati planiranje budućih poticaja turizmu toga područja. 

"Generalno smo razgovarali o dva osnovna pravca ulaganja – u marketing te turističku infrastrukturu, uključujući i smještajne kapacitete. Ujedno nastavljamo i s projektima na sportskoj infrastrukturi te onima koji su vezani uz kulturno-povijesnu baštinu", kaže župan Zlatko Komadina.  

Aktualni statistički pokazatelji opravdavaju ulaganja u turizam Gorskoga kotara. "Tijekom prošlogodišnjeg razdoblja korone, na razini Turističke zajednice Kvarnera ostvareno je 58, a u Gorskom kotaru čak 77 posto noćenja od broja koji je ostvaren tijekom 2019. godine", kaže direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

Goranske kuće za odmor lani su bile tri posto bolje popunjene nego u 2019. godini, a taj je rast bio još naglašeniji kod kuća za odmor s pet zvjezdica, gdje iznosi velikih 31 posto, naglašava Peršoć Živadinov. 

Želeći zadržati takvu razinu posjećenosti, direktor Turističke zajednice Gorskoga kotara Petar Hrg najavljuje niz  marketinških aktivnosti.

"Tijekom ove godine planiramo tri velike nacionalne kampanje, i za njihovu provedbu smo osigurali oko 700 tisuća kuna. Prioritetno ćemo svoje aktivnosti usmjeriti prema regionalnim centrima, odnosno Zagrebu, sjevernom dijelu Hrvatske te Istri, Dalmaciji i Rijeci", kaže Hrg.  

Aktivnostima na domaćem tržištu Gorani ne žele privući samo jednokratne goste, već i one koji će u Gorskom kotaru prepoznati poželjno mjesto za život. Javlja Nenad Lučić:

Sve uspješniji goranski turizam, pripremio Nenad Lučić

Komentari