Mladi Riječani pokrenuli riječki brend Hartera - žele pokrenuti i tvornicu!

Mladi Riječani pokrenuli riječki brend Hartera - žele pokrenuti i tvornicu!

Foto: Iva Črnjar Ivančan / HRT Radio Rijeka

Mladi riječki poduzetnici Sara Popović i Bojan Majnarić, inspirirani povijesnim činjenicima i bogatom prošlošću Rijeke i njezine bivše tvornice papira, odlučili su obnoviti Hartera brand i uvesti ga u 21. stoljeće.

Mladi Riječani Sara Popović i Bojan Majnarić pokrenuli su proizvodnju Hartera eco-friendly papirića za motanje ukrašenih riječkim motivimaPrvi dizajn izradio je riječki dizajner Dalibor Dimitrijević, te prikazuje natpis "Hartera" na zlatno-crnom pakiranju.

Cijela je ova priča u potpunosti riječka, osim što papiriće proizvode u - Ljubljani. Više je razloga zašto je tomu tako, a mogu se svesti pod jedan nazivnik - u Hrvatskoj ne postoji tvornica u kojoj bi mogli ovakav proizvod u potpunosti proizvesti, već bi za proizvodnju jednog pakiranja morali koristiti pet do deset različitih tvrtki, što proces proizvodnje ne samo komplicira, već i poskupljuje.

Upravo zato njihova je želja ponovo pokrenuti legendarnu tvornicu papira, kultnu Harteru, i time vratiti Rijeci stari sjaj važnog kulturnog, trgovačkog i inovacijskog centra na europskoj mapi. 

"U prostoru Hartere vidimo ogromni potencijal i želja nam je u bliskoj budućnosti modernizirati ta postrojenja. Harteru vidimo kao višenamjenski projekt za koji želimo osigurati investicije. Kroz modernizaciju i investicije stvoili bismo stotine radnih mjesta, potaknuli lokalnu privredu i spriječili negativni trend iseljavalja mladih. Hartera je nekada davno bila uzrok riječkog gospodarskog rasta i smatramo da to opet može biti tako", kaže Bojan u našoj emisiji "Klasa optimist".

Ovaj 33-godišnji Riječanin u mnogočemu se razlikuje od svojih vršnjaka, a želja mu je jednoga dana imati vlastitu farmu, te proizvoditi svoju hranu. Što nam je još otkrio o sebi i svojim planovima, poslušajte u emisiji: 

Klasa optimist: Bojan Majnarić, pripremila Iva Črnjar Ivančan

Komentari