Najljepši advent uz more: Opatija u prosincu najposjećenija na Kvarneru

Najljepši advent uz more: Opatija u prosincu najposjećenija na Kvarneru Najljepši advent uz more: Opatija u prosincu najposjećenija na Kvarneru
Čarobni Šporer (Foto: Nereo Crnić / TZ Opatija) Čarobni Šporer (Foto: Nereo Crnić / TZ Opatija)
Ulazak u bajku (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija) Ulazak u bajku (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija)
Opatijski violinist (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija) Opatijski violinist (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija)
Opatijski orašari (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija) Opatijski orašari (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija)
Čarobna Opatija (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija) Čarobna Opatija (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija)
Čarobna Opatija (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija) Čarobna Opatija (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija)
Kućica slatkiša (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija) Kućica slatkiša (Foto: Vanja Pinzovski / TZ Opatija)

Djevojka s galebom u adventskom izdanju (Foto: Nereo Crnić / TZ Opatija)

"Najljepši advent uz more", onaj u Opatji, bliži se svome posljednjem vikendu. Opatija je ovog prosinca bila najposjećenija destinacija na Kvarneru i jedna od najtraženijih u Hrvatskoj. Uz brojne posjetitelje, još je veći broj ljudi u "Najljepšem adventu uz more" uživao virtualno.

Svi koji još nisu doživjeli čaroliju "Najljepšeg adventa uz more", mogu to učiniti do nedjelje 17. siječnja, kada se spušta zastor na ovu lijepu opatijsku priču.  

"U izazovnim okolnostima koje su obilježile ne samo adventske dane, već i čitavu prošlu godinu, ponosni smo što je opatijski advent bio prepoznat kao nit optimizma kada je to bilo najpotrebnije", kazala je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice Grada Opatije, kreatora opatijskog adventskog ruha.

U inat sivilu koje je ove zime vladalo u stvarnosti, Opatija je zablistala sjajnije no ikad prije, osvijetljena s više od dvadeset kilometara lampica, deset tisuća dekoracija i desecima velikih ukrasa.

Čarolija "Naljepšeg adventa uz more" zabilježena je na tisućama fotografija i videosnimaka, uz kadrove romantičnih večernjih šetnji, prijateljskih druženja i obiteljske sreće, koje su obišle cijelu Hrvatsku i svijet. Zahvaljujući tome Opatija je tijekom prosinca po ostvarenim noćenjima bila najbolja destinacija na Kvarneru i četvrta u Hrvatskoj, odnosno druga u zemlji po hotelskim noćenjima. 

Magičnu ljepotu opatijskog adventa doživjeli su i brojni virtualni posjetitelji, zahvaljujući digitalnim atrakcijama poput virtualne šetnje, glazbenih čestitki, videosnimaka i fotografija, čiji se pregledi mjere u stotinama tisuća. Takva kampanja zainteresirala je i hrvatske i inozemne medije te rezultirala brojnim objavama, osobito na talijanskom, austrijskom, mađarskom i slovenskom tržištu, uz ukupan doseg od nekoliko milijuna ljudi.

Komentari