Nova turistička strategija: kako privući i zadržati turiste na Kvarneru?

Nova turistička strategija: kako privući i zadržati turiste na Kvarneru? Nova turistička strategija: kako privući i zadržati turiste na Kvarneru?
Pogled na Lovran (Foto: TZ Opatija) Pogled na Lovran (Foto: TZ Opatija)

Foto: TZ Opatija

Sa 18 posto udjela u turističkim noćenjima, Kvarner je treća turistička regija u Hrvatskoj u kojoj do 2020. godine treba raditi na povećanju potrošnje gostiju, produženju turističke sezone i većoj prepoznatljivosti.

Glavne su to odrednice Strateškog plana razvoja turizma Kvarnera za razdoblje od 2016. do 2020. godine koji je danas usvojen na Skupštini turističke zajednice Kvarnera. Vizija je postavljena na konceptu održivog razvoja u kojem treba razvijati "ekonomiju doživljaja" u cjelogodišnjem poslovanju i predstavlja, kako je rečeno, strategiju zaokreta u načinu kako mi sada radimo turizam Kvarnera. A on je sezonski, što znači da se 86 posto noćenja ostvari od 6. do 9. mjeseca, gosti nam malo troše, samo 58 eura po danu, a Kvarner kao regija po prepoznatljivosti daleko zaostaje za Istrom i Dalmacijom.

Analize su pokazale da novi gosti koji odaberu Hrvatsku za odmorišnu destinaciju rijetko odabiru Kvarner, ali kada ga otkriju, ostaju mu vjerni. Zbog toga je važno da ime Kvarner i sve ono što ta hrvatska turistička regija nudi, bude prepoznatljivo ne samo po suncu i moru, nego i po proizvodima koji počivaju na zdravstvenom, outdoor turizmu i kulturi. Brojke u toj željenoj turističkoj slici Kvarnera do 2020. nisu velike niti u povećanju noćenja, niti u povećanju kapaciteta jer je predviđen mali rast od 7 i pol tisuća kreveta. Ali doba je ekonomije doživljaja i tu moramo biti jači, rečeno je danas u raspravi o Strategiji razvoja turizma Kvarnera do 2020. godine. Strategiju vrijednu 550 tisuća kuna, zajedno su izradili Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u ugostiteljstvu i turizmu te Institut za turizam.

Komentari