Opatijski komorni orkestar: božićni koncert u punoj opatijskoj Veloj crekvi

Opatijski komorni orkestar: božićni koncert u punoj opatijskoj Veloj crekvi Opatijski komorni orkestar: božićni koncert u punoj opatijskoj Veloj crekvi
Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO) Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)
Publika u Veloj crekvi (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO) Publika u Veloj crekvi (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)
Dirigent Damir Smerdel (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO) Dirigent Damir Smerdel (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)
Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO) Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)
Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO) Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)
Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO) Koncert Opatijskoga komornog orkestra (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)
Dugotrajni pljesak publike (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO) Dugotrajni pljesak publike (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)

Prekrasan ambijent opatijske Vele crikve (Foto: Ivan Sarajlić / Udruga OKO)

Na posljednju nedjelju došašća, 23. prosinca, Opatijski komorni orkestar održao je božićni koncert pred punom crkvom Navještenja Blažene Djevice Marije u Opatiji. Izveli su dva remek-djela romantične literature za gudački orkestar, Griegovu Holberg suitu i Respighijeve Stare arije i plesove br. 3.

Te dvije suite nisu slučajno odabrane: oba djela "reinterpretiraju na karakterističan način tzv. stari stil, onaj talijanski, odnosno njemački kasnorenesansni i barokni stil, ali u romantičnom duhu, tako svojstvenom velikom norveškom, odnosno talijanskom majstoru", kaže dirigent Opatijskoga komornog orkestra Damir Smerdel. (Razgovor s maestrom Smerdelom poslušajte ovdje.)

Za kraj programa izveden je potpourri tradicionalnih, svima znanih božićnih pjesama u obradi za gudače Davida Stefanuttija, izvrsnog violončelista i člana OKO-a.

Prekrasan neoromanički, akustički savršen, ali ipak nešto hladniji ambijent Vele crekve OKO-vci su svojim muziciranjem uspjeli dobro zagrijati, posebice uvjerljivom izvedbom Respighijeve  Siciliane, ili pak Griegova Preludija suiti, što je mnogobrojna publika i prepoznala nagradivši ih dugotrajnim pljeskom.

Komentari