Osvrt na loše rezultate "zelenih"

Osvrt na loše rezultate "zelenih"

Mark James Dorris (Foto: Vigo Mavrović)

"Ekipa sa Vojnog", u Rijeci je to sinonim za "haklere" koji svakodnevno igraju basket na igralištu u Kampusu na Trsatu, sinoć su porazom u Puli košarkaškom klubu Adria Oil Škrljevo zadali udarac, nakon čega je klub doživio "dno dna".

Prikazana igra od pojedinaca, bila je na razini treće lige, pa nije ni čudo da je Prvoligaš Pula 1981 prošao dalje i ostvario povijesni uspjeh, plasiravši se na final eight Kupa Krešimira Ćosića.
Iako smo zadnjih dana i mjeseci „držali štangu ekipi", ponavljajući nedostaje kapetan Barnjak, Vrkić, zadnjih četiri tjedna Robertson, danas dižemo ručnu i kažemo: "Ekipo dosta je bilo alibija"! Preuzmite odgovornost i nemojte "časne ljude iz uprave KK Adria Oil Škrljevo" uvaljivati više u glib. Adria Oil Škrljevo vodi trinaest časnih žena i muškaraca, koji za svoj rad nisu dobili ni kune, ali kune i ne traže. Svoju ljubav prema "Zelenima" iskazuju već godinama i svatko tko je igrao za Škrljevo to zna. Iza Škrljeva nema repova i svatko tko je igrao za klub dobio je svoj dogovoren novac.
Nakon poraza od Pule 1981 bilo mi je teško gledati predsjednika Vicu Sepa, koji samo što nije zaplakao.
Svaka čast "Puležanima"! Oni su ponuđeno iskoristili, ma koliko njihova uprava napravila da iz takta izbaci i riječke novinare, prijeteći da će im iskopčati struju, te ih smjestila sedam metara od terena iza mreže za rukomet.
Oni koji površno prate košarku, reći će čitajući izvještaje sa utakmica, da je za zadnja dva poraza kriv "mali" Luka Vucić, koji je u Sinju promašio tricu za produžetak, a u Puli napravio osobnu pogrešku 66 stotinki prije kraja. No, to nije istina! Vucić je "gurnut" tamo gdje su trebali biti "legionari" sa puno većom plaćom od njega. Po onoj staroj: "brigo pređi na drugoga", Ekipica je "malog" stavila na stup srama. A mali je u Puli zabio 17 koševa i ostavio "dušu" na parketu.
Dosta je bilo gospodo! Većina Vas koji igrate za Adria Oil Škrljevo, trebate se zamisliti! Vaše igre ne zaslužuju ugovor koji Vam je ponuđen. Plaču koju dobivate Uprava redovito nabavlja, a Vi ju dobivate bez obzira na "kiks na kiks".
U sinoćnje sivilo se uklopio i trener Damir Rajković, koji je kroz meč napravio nekoliko krivih odluka. Primjerice tek je u 25 minuti probao varijantu s dva playa, Pandurićem i Dorrisom, a onda do kraja meča držao petorku sa njima. Pritom se nije sjetio ubaciti Vrkića, kojeg je imao na klupi i koji bi bi mu sigurno donio neke poene i sigurnost u reketu i ako ništa drugo, onda bi zatvorio Wrenchera, koji je radio prevagu. U bitnim trenutcima susreta nije pozvao minutu odmora i eventualno rekao iskusnijim igračima da uzmu loptu, a ne da odlučuje Vucić. Dao Dorrisu da mu odlučuje utakmicu šutevima za tricu, a bilo je vidljivo da je čovjek totalno izvan ritma i da ne može ništa pogoditi.
Cijela sinoćnja izvedba bila je na razini treće lige, jer kako objasniti košarkaškom puku da ekipa koja igra Premjer ligu, prve koševe da nakon pet minuta i 35 sekundi igre.
I sada, tko je kriv? Djeca? Mali Benković, Vucić, Kolić ili ekipa koja je dovedena da pomogne klubu?
Prosudite sami! A Šibenka stiže!