Pet ponuda za izgradnju ceste D 403 od luke do riječke zaobilaznice

Pet ponuda za izgradnju ceste D 403 od luke do riječke zaobilaznice

Foto: arhiv

Na natječaj za izgradnju državne ceste D 403, koja će povezati zapadni dio riječke luke s gradskom zaobilaznicom, prispjelo je pet ponuda koje su u danas otvorene u Hrvatskim cestama. Cijenom je najpovoljnija ponuda zajednice ponuditelja u kojoj su tvrtke Kolektor CPG, GP Krk i Euroasfalt.

Prema podacima iz Hrvatskih cesta, za izgradnju dionice DC 403 od čvora Škurinje do luke Rijeke, zajednica ponuditelja u kojoj su Kolektor iz Nove Gorice u Sloveniji, domaći GP Krk i Euroasfalt iz Sarajeva predala je ponudu od 456,3 milijuna kuna.

Ponuda China Road and Bridge Corporation (koja gradi Pelješki most) iznosi 469 milijuna kuna, a ponuda zajednice ponuditelja u kojoj su Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda i turska tvrtka Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi "teška" je 574,7 milijuna.

Zajednica ponuditelja talijanskih tvrtki Rizzani deEccher i Consorzio Infrastrutture iznosi 478,7 milijuna kuna, a ponuda Strabagove zajednice ponuditelja je 511,1 milijuna kuna.

Rok za odabir izvođača je 120 dana, a iz Hrvatskih cesta navode da su već počeli pregledavati ponude te da će se izvođača radova nastojati odabrati u što kraćem roku. Radovi na izgradnji ceste D 403 procijenjeni su na 461 milijun kuna, a postupak javne nabave za izvođača radova otegnuo se zbog žalbi. Svi iznosi ponuda i procjena navedeni bez PDV-a.

Tri godine za 3,5 kilometra ceste

Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za izgradnju ceste D 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka, kao i do novoga kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali, vrijedan je ukupno 520 milijuna kuna. Potpisan je u prosincu 2018. godine, a bespovratna sredstva osigurana su u okviru Europskog fonda za regionalni razvoj - operativnog programa Konkurentnost i kohezija do 2020.

Od 520 milijuna kuna vrijednog ugovora, 85 posto troškova, ili oko 442 milijuna kuna, odnosi se na bespovratna sredstva EU-a, a preostalih 78 milijuna kuna sufinancira se iz državnog proračuna. Procijenjeno je da će radovi trajati tri godine, izgradit će se ukupno oko 3,5 kilometra prometnice, a izgradnja će biti složena jer glavna trasa i spojne ceste prolaze kroz izgrađeno gradsko područje.

Glavna trasa bit će dugačka 2977 metara, a spojna cesta prema Zvonimirovoj ulici oko 380 metara. Veći dio trase bit će na objektima, od kojih su značajniji tunel Podmurvice (1253 metra) te vijadukti Piopi (316 metara) i Mlaka (144 metra).

Komentari