Da se mene pita: Izgubljeni po tipkama

Da se mene pita: Izgubljeni po tipkama

(foto:ilustracija)

Jeste li zadovoljni kako se pojedine tvrtke odnose prema vama kao klijentima? Jeste li već bili u situaciji da se nađete pred zidom, nakon pritiskanja svih mogućih tipki, na kojima nije bilo rješenja vašeg problema? Nema nigdje imena i prezimena ni kontakt telefona! Nema osobe s kojom možete razgovarati oči u oči. Najbolje što vam se može dogoditi je da pronađete nekakav e - mail odgovorne osobe višeg ranga te da se počnete dopisivati? Kakav bude konačni ishod?

Dobar dan dobrodošli u program Hrvatske radio televizije Rijeke, ako želite nešto javiti o izgubljenim ili nađenim predmetima pritisnite tipku 1, ako želite doznati informaciju o propuštenim vijestima ili emisijama pritisnete tipku 2, ako želite kritizirati naš program pritisnite tipku 3, ako želite sudjelovati u nagradnoj igri pritisnite tipku 4, ako želite postaviti pitanje gostu emisije pritisnite tipku 5, ako želite sudjelovati u emisiji  „Da se mene pita“ pritisnite tipku 6, ako želite u „Tužibabu“ pritisnite 7, za „G-listu“ pritisnite tipku 8, za“ Krokodil“ pritisnite tipku 9, ako vam je samo dosadno ponovite ovo sve! Pritisnuli ste bilo koju od navedenih tipki: svi su naši djelatnici trenutno nedostupni, molimo vas da pričekate ili nazovete kasnije…

Šalimo se... za sada, no bi  li ovako mogao zvučati naš  budući kontakt sa slušateljima, da se kojim slučajem povedemo za trendom koji je u komunikaciji s klijentima prisutan više od dva desetljeća? Dok se na prvu činilo fenomenalnim, da vi u svakom trenutku možete dobiti odgovarajuću informaciju  od tvrtke kojoj ste poklonili svoje povjerenje te tako brzo riješiti problem, u posljednje se vrijeme pretvorilo u paradoks i automatsko obrazloženje zašto informaciju koju trebate – ne možete dobiti... Ne samo sad. Nikada!

Nećemo se danas baviti fenomenom izrabljivanja zaposlenika koji rade u call-centrima, to je posebna priča, danas govorimo o odnosu tvrtke koju ste odabrali da vam bude primjerice, teleoperater, banka, pošta ili distributer neke energije i sl.  Sve je dobro dok su vaši pozivi ili pitanja uobičajeni,odnosno ako se deklarirate: operaterima- kao novi korisnik, distributerima - kao netko tko želi prijaviti potrošnju, ali ako želite ispraviti pogrešku koju vam je nanesena, pogotovo ako nije tipična -nagrabusili ste!

Na današnjem tržištu vlada žestoka konkurencija, a  brojne  tvrtke  prodaju iste ili slične usluge odnosno njihove „pakete“ proizvoda. Jedina stvar koja će neko od tih tvrtki  izdvojiti od ostalih je  – odnos prema klijentima. Ima li svijetlih primjera? Gdje su vam najgora iskustva?

Jeste li zadovoljni kako se pojedine tvrtke odnose prema vama kao klijentima? Jeste li već bili u situaciji da se nađete pred zidom , nakon pritiskanja svih mogućih tipki, na kojima nije bilo rješenja vašeg problema? Nema nigdje  imena i prezimena  ni kontakt telefona! Nema osobe s kojom možete razgovarati oči u oči. Najbolje što vam se može dogoditi je  da pronađete nekakav  e- mail odgovorne osobe višeg ranga te  da se počnete dopisivati. Možda je lakše i to nego šetati od šaltera do šaltera ili od kancelarije do kancelarije? Imate li  ugovorenu uslugu neke tvrtke kojoj se centrala nalazi u Zagrebu, a osobe koje su u  lokalnim ekspoziturama ne smiju kontaktirati s nadređenima koji nisu Rijeci? Kako ćete  vi do njih, ako u Rijeci ne možete riješiti problem? Tko su ti nedodirljivi menadžeri, od srednjeg ranga na dalje, čiji su „zaštitari“ ljudi u pozivnim centrima? Kakva su vam iskustva s pozivima na 0800….?   

 

 

Svakog tjedna pitamo vas o nekoj drugoj gorućoj političkoj, društvenoj ili kulturološkoj temi, upravo to: što biste vi s time učinili da vas se pita? Četvrtkom u 13:15 s Leom Domijan Fišter, telefonom ili na Facebooku.

Da se mene pita: Izgubljeni po tipkama

O emisiji Da se mene pita

Kontakt-emisija u kojoj Lea Domijan Fišter upravo vas pita što biste učinili s nekim aktualnim pitanjem da se baš vas pita! Koliko puta pomislimo: Da se mene pita, to bi sve bilo drugačije... I zato vas pitamo!

Pročitaj više

Komentari

Da se mene pita
Da se mene pita

HRT – Radio Rijeka — Društvo, kontakt

Kontakt-emisija u kojoj Lea Domijan Fišter upravo vas pita što biste učinili s nekim aktualnim pitanjem da se baš vas pita! Koliko puta pomislimo: Da se mene pita, to bi sve bilo drugačije... I zato vas pitamo!

Sljedeća emitiranja

Četvrtak, 30.01.2020. 13:15 - 13:45

Četvrtak, 06.02.2020. 13:15 - 13:45

Poslušajte

Da se mene pita: Seksualno uznemiravanje
Četvrtak, 23.01.2020 13:15

Da se mene pita: CRO kartica
Četvrtak, 16.01.2020 13:15

Da se mene pita: Ograda na rivi ili u glavi?
Četvrtak, 09.01.2020 13:15

Da se mene pita: Blagdani
Četvrtak, 02.01.2020 13:15