Glazbeni dio programa riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca podignut je na zavidnu razinu pod vodstvom direktora Marina Blaževića. Istovremeno, uprava kazališta suočena je s brojnim primjedbama djelatnika, ali i putem društvenih mreža.
23.03.2016.
20:40
Autor: Gloria Fabijanić Jelović
Glazbeni dio programa riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca podignut je na zavidnu razinu pod vodstvom direktora Marina Blaževića. Istovremeno, uprava kazališta suočena je s brojnim primjedbama djelatnika, ali i putem društvenih mreža.
Dunja Vejzović odabrala je povratak na opernu scenu upravo u riječkom kazalištu, a Giorgio Surian postao nacionalni operni prvak riječkog kazališta. Uprizoren je operno-filmski spektakl Don Giovanni, komorna opera Carmen gledateljima je otkrila dramu tijela kroz glazbeni izričaj.
Robert Kolar vratio se na riječke operne daske, a iznikli su i novi mladi solistički glasovi poput Anamarije Knego, Ivane Srbljan, Vanje Zelčić, Marka Fortunata, Darija Bercicha i Slavka Sekulića, započelo je novo vrijeme riječke opere, a nastavlja se i u velikom zamahu dalje s planovima za 2017. i 2018. godinu.
Sjajan je i koncertni dio programa, izvrsni simfonijski koncerti pod ravnanjem gosta dirigenta Opere Villea Matvejeffa kao i novi komorni koncerti u Mramornoj dvorani Guvernerove palače na kojima se predstavljaju mladi riječki talentirani glazbenici.
A kako vlada i radi nova riječka kazališna uprava i što kaže na mnoge primjedbe kojima je zasipana putem društvenih mreža, kao i na komentare i kritike kazališnih djelatnika? O svemu tome s Marinom Blaževićem razgovarala je Gloria Fabijanić Jelović u emisiji Box in. Poslušajte:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora