Hrvatski radio

Radio Rijeka

Brendiranje kulture: kulturni turizam i "storytelling" ključ uspjeha

01.03.2019.

17:16

Autor: HRT - Radio Rijeka

Foto: Rijeka 2020

Foto: Rijeka 2020

Foto: - / -

Kulturni turizam i "storytelling" kao ključ uspješnog brendiranja teme su drugog dana međunarodne konferencije o brendiranju kulture u Rijeci. Skup u organizaciji riječkog Sveučilišta i EPK Rijeka 2020 održava se u kampusu na Trsatu, a uz brojne domaće, sudjeluju i stručnjaci iz Finske i Njemačke.

Drugi dan konferencije počeo je uvodnim predavanjem o kulturnom turizmu Daniele Angeline Jelinčić s Instituta za razvoj i međunarodne odnose, koja je istaknula kako je kulturni turizam najvažniji oblik turizma jer je kultura stil života, a kulturni turizam doprinosi gospodarstvu, urbanom uređenju i brendiranju teritorija.

Nakon predavanja održana je panel-rasprava na temu izazova i trendova u kulturnom turizmu, na kojoj su sudjelovali Monika Udovičić iz Ministarstva turizma RH, Irena Peršić Živadinov iz Turističke zajednice Kvarnera, Daniela Angelina Jelinčić, Ana Šilović, osnivačica proIDEA-e i Dragana Lucija Ratković Aydemir iz MUZE-a.

Kao i prvoga dana, polaznici su i danas mogli sudjelovati na dvije radionice: In Brand we trust te Quick and dirty Design Thinking.

Kai Amberla, direktor organizacije Finland Festivals, održao je predavanje o uspješnim i neuspješnim primjerima brendiranja kulture te uzletu kulturnog turizma u Finskoj. Bračni par svjetskih putnika Bart i Sanne Van Poll, koji stoje iza uspješnog turističkog projekta Spotted by Locals, govorili su o storytellingu kao ključu uspješnog brendiranja, a Dragana Lucija Ratković Aydemir iz MUZE-a predstavila je dobre primjere brendiranja destinacija, navodeći projekt pokretanja Ivanine kuće bajki i Muzeja Ivana Meštrovića.

Izložba plakata s logotipima prepoznatljivih hrvatskih kulturnih proizvoda popratni je program međunarodne konferencije "Brendiranje kulture", a može se pogledati do 2. ožujka u RiHubu.  Izložba se sastoji od 12 logotipa prepoznatljivih hrvatskih institucija, festivala, muzeja i organizacija, a to su Ri Rock festival, Art-kino, Animafest Zagreb, Muzej prekinutih veza, Muzej Apoksiomena, Goulash Disko festival, Studentski kulturni centar Rijeka, Jazz Time festival, Kazalište slijepih i slabovidnih Novi život, Ansambl Lado, Pozitivan ritam i Hrvatska radiotelevizija.

Javlja Albert Petrović:

Kulturni turizam, pripremio Albert Petrović

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.