Međunarodna konferencija "Brendiranje kulture", u organizaciji Rijeka 2020 - EPK održat će se od 28. veljače do 2. ožujka pod pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović, a ugostit će brojne renomirane stručnjake koji će govoriti o trendovima i izazovima u brendiranju kulture.
Najveći interes za sudjelovanje na konferenciji, koja će na jednom mjestu okupiti vrsne međunarodne stručnjake pokazali su ravnatelji brojnih kulturnih institucija, predstavnici lokalne samouprave, turističkih zajednica, ali i studenti iz svih dijelova Hrvatske, priopćili su iz Rijeka 2020.
Kroz više od 15 predavanja, četiri radionice i četiri panel-rasprave, polaznicima će se predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere brendiranja kulture i kulturnog turizma, odnosno prepoznatljivosti kulturnog proizvoda. Na taj način stvara se prilika za suradnju kulturnog sektora sa stručnjacima za marketing, dizajn, vizualne umjetnosti, kreativne industrije, ali i s turističkim zajednicama te lokalnom i regionalnom samoupravom, ističe Rijeka 2020.
Poznati marketinški stručnjak, Nizozemac Erik Kessels, kreativni direktor agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja, kulturnih događanja, gradova i pokrajina, prvi puta gostuje u Hrvatskoj, a na konferenciji će održati predavanje istog naziva kao i njegova knjiga - "Failed it, so what?!".
Miguel Rivas iz Španjolske, stručnjak iz TASO grupacije koji je sudjelovao u brendiranju više od 20 gradova diljem svijeta, održat će predavanje i radionicu o brendiranju gradova kroz kulturu, a Ivan Petrović iz srpske Exit fundacije govorit će o brendiranju Novog Sada kroz kulturu.
Na konferenciji će gostovati i gost iz Finske Kai Amberla, direktor organizacije Finland Festivals, koji će održati predavanje o uspješnim i neuspješnim primjerima brendiranja kulture te uzletu kulturnog turizma u Finskoj. Iz Nizozemske dolazi i bračni par svjetskih putnika Bart i Sanne Van Pool koji stoje iza uspješnog turističkog projekta Spotted by Locals, a u Rijeci će održati predavanje "Storytelling kao ključ uspješnog brendiranja".
Hrvatski predstavnici među panelistima i govornicima su dizajnerski dvojac Šesnić&Turković, Boris Ljubičić, Ana Šilović, Daniela Angelina Jelinčić i mnogi drugi.
Zanimljivost konferencije su i četiri radionice: onu o brendiranju gradova održat će Miguel Rivas, dok će kroz radionicu "Brendaonica" polaznici naučiti kako pozicionirati svoj kulturni proizvod ili iskustvo autentičnom pričom kroz originalni sadržaj. Drugog dana konferencije polaznici će moći izabrati između radionica "In Brand we trust" i "Quick and dirty Design Thinking workshop".
Jedna je to u nizu konferencija što će se kao dodatni programi, izvan sedam programskih pravaca projekta prijestolnice kulture, ostati kao nasljeđe i kad prođe 2020. godina, rekao je najavljujući konferenciju gradonačelnik Vojko Obersnel. Poslušajte gradonačelnikovu izjavu kao i izjavu voditelja programa konferencije Nenada Antolovića:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.