Hrvatski radio

Radio Rijeka

Mladi riječki dizajneri osmislili vizualni identitet Dubrovnika i županije

15.02.2017.

13:17

Autor: Antonela Galić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Rad riječke agencije "Prospekt" pod nazivom "Amblem" pobijedio je između 18 pristiglih radova na natječaju Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije i Hrvatskoga dizajnerskog društva. Troje mladih riječkih dizajnera najbolje se izrazilo sažetim vizualnim i simboličkim jezikom.

Prvu nagradu i 40 tisuća kuna dobio je tim u sastavu Nikola Šubić, Martina Vasilj Matković i Mile Kušić iz riječke agencije "Prospekt". Za novi vizualni identitet u svijetu najpoznatije hrvatske turističke destinacije natjecali su se najbolji hrvatski dizajneri i dizajnerski studiji, kao što su Bruketa&Žinić, đkć, Ira Payer i Superstudio, Boris Ljubičić

Mladi Riječani uspjeli su simbole naše najjužnije županije približiti percepciji turista i građana. "Simboli koji tvore te znakove svima su razumljivi, lako se čitaju. Tu su, naravno, i kruzeri, lađe kad se spominje Neretva, otoci, voda, more i rijeka, i ne smijemo zaboraviti ni fina vina s Pelješca i Korčule, i, naravno, mandarine", tumači dizajner Nikola Šubić.

Rješenje mladih riječkih dizajnera nije trendovsko, nego usklađuje suvremenu estetiku i izvanvremensku kvalitetu, ocijeno je žiri. O važnosti dizajna u turističke svrhe, voditelj projekta Mile Kušić kaže: "Istra i Kvarner su odmakli od ostatka Hrvatske, ne samo u dizajnu nego s ponudom u ostalim dijelovima turizma, iako se tu još puno mora raditi. Ali pogotovo Dubrovnik grabi naprijed, a vjerujem da će se ostatak Dalmacije priključiti."

Želja riječkoga dizajnerskog tima je da njihovo nagrađeno idejno rješenje postane jedinstveno vizualno rješenje za cijelu dubrovačko-neretvansku turističku destinaciju. Javlja Antonela Galić:

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.