Gostovanje zagrebačkog HNK s baletom "Labuđe jezero" P. I. Čajkovskog u koreografiji i režiji Vladimira Malakhova i pod ravnanjem maestra Diana Tchobanova, sinoć je riječka publika doživjela kao davno zaboravljeno kazališno uprizorenje bijeloga baleta. Kazalište je i u drugoj izvedbi bilo ispunjeno.
Raskošna scenografija obogaćena izvrsnim dizajnom svjetla, bogati i maštoviti kostimi plesača i obožavana i vječna glazba Petra Iljiča Čajkovskog, dirljivo romantičarska i dramatski upečatljiva, osvojila je publiku od samog otvaranja zastora.
Dugo na riječkoj sceni nismo vidjeli tako puno plesača i baletnih špica, a "Labuđe jezero" željezni je repertoar klasičnog, bijelog baleta, koji uvijek nanovo svojom ljepotom i prikazom krhkosti i prozračne otmjenosti balerina - bijelih labudica i zahtjevnom tehnikom koreografskog i glumačkog izričaja, kao i kontrasta u izrazu i pokretu crnih labudica, budi duboke emocije u publici.
Iako vidljivih sitnih nesigurnosti u plesnom izričaju, čarolija baletne priče, snaga guste glazbene partiture i bajkovita priča osvajaju gledatelje koji žele pobjeći od svakodnevice u nestvarni svijet kazališne izvedbe. Odettu i Odiliju, bijelog i crnog labuda, snažno je i u savršenoj opreci karaktera utjelovila Miruna Miciu, a posebno je laganim i lebdećim skokovima i piruetama publiku osvojio sjajni Takuya Sumitomo u ulozi dvorske lude.
Bila je to čarolija prepuna vilinske prašine, kazališna kutija mašte zbog koje publika i dolazi u teatar. Poslušajte dojmove publike:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.