Švedskom naručitelju "Wisby Tankers" isporučen je zadnji, četvrti iz serije tankera za asfalt, naftu i kemikalije. U knjizi narudžbi više nema brodova, već samo teglenice za istog naručitelja. Dok uprava optimistično očekuje nove poslove, radnici sa zebnjom čekaju što će ugovoriti novi vlasnik - "Uljanik".
Palanca Singapore, tanker dugačak 133 i širok 23 metra, nosivosti 15 tisuća tona, zadnji je brod iz knjige narudžbi brodogradilišta 3. maj. Uz njega, švedskoj tvrtki Wisby Tankers isporučene su i dvije teglenice za prijevoz asfalta. S istim naručiteljem ugovorena je izgradnja 30 teglenica za prijevoz asfalta, a moguće je ugovaranje još 48 teglenica te dvaju brodova, najavio je predsjednik Uprave 3. maja Edi Kučan.
Ovaj tjedan očekuje se i potpisivanje ugovora za gradnju nekoliko teglenica za ukapljene plinove, čime bi se riječko brodogradilište probilo na novo tržište, na kojem još nema puno proizvođača, te ušlo u nišu LPG brodova. S trenutnim stanjem u knjizi narudžbi, posla ima do travnja sljedeće godine, a slabije će raditi tek pogoni za opremanje brodova.
Sindikalisti sa zebnjom čekaju sljedeće dane i brine ih koje će poslove ugovoriti novi vlasnik 3. maja - pulski Uljanik. Uoči sutrašnje skupštine, nadaju se da će doći do pomaka i da će se zaposliti slobodni kapaciteti brodogradilišta.
Sa svečanosti primopredaje broda u 3. maju javlja Larissa Smokvina:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.