Manje od trećine korisnika centralnoga grijanja u Rijeci ispunilo je Energovu anketu o tome kako riješiti vrlo visoke račune za grijanje. To je nedovoljno za donošenje zaključaka pa će Energovi djelatnici obići sve 264 zgrade u sustavu i razgovarati sa stanarima.
Foto: Lea Domijan Fišter / Radio Rijeka
Anketu o ponuđenim modelima rješavanja problematično visokih računa za grijanje ispunilo je tek 30 posto Energovih korisnika. To je nedovoljno za bilo kakve zaključke, pa će Energovi djelatnici u ponedjeljka početi obilaziti zgrade i korisnike toplinske energije kako bi sa svakim razgovarali.
"Korisnik po korisnik, zgrada po zgrada i samo razgovor, razgovor, razgovor dok ne nađemo konačno rješenje", direktor Energa Sanjin Kirigin pojašnjava plan daljnjih akcija s obzirom na loš odaziv građana na anketu.
Treba obići sve korisnike u 264 zgrade uključene u sustav centralnoga grijanja u Rijeci, a akcija što je Energo pokušava provesti nazvana je Pravična tarifa - zadovoljan korisnik. Direktor Kirigin i njegov zamjenik Marko Križanec najavili su i pregovore s resorim ministarstvom te Hrvatskom regulatornom energetskom agencijom o promjenama pravilnika i druge regulative vezane uz centralno grijanje.
Želi se doraditi postojeći Pravilnik o raspodjeli toplinske energije u smislu tehničko-matematičkoga dijela, kako bi raspodjela bila kvalitetnija. Također, pokušat će s Ministarstvom gospodarstva dogovoriti U Energu se nadaju da će dogovor postići i sa skupinom koja se zove Protiv skupoga Energa koja je za 15. svibnja najavila i treći javni prosvjed. Javlja Lea Domijan Fišter:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.