Hrvatski radio

Radio Rijeka

16:39 / 11.12.2015.

Autor: Nenad Lučić

Fototurizam - novi oblik promidžbe koji možemo i trebamo razvijati

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Je li Hrvatska na dobrom putu da fototurizmom dodatno poboljša svoju tržišnu prepoznatljivost? To je bila glavna tema seminara u NP-u Risnjak, nakon što je nekoliko radionica već održano na Brijunima.

U turističkoj promidžbi slika govori kao tisuću riječi. Stoga ne čudi da je resorno ministarstvo među inovativne oblike ponude koje treba razvijati uvrstila i fototurizam. Domaćin jednoga od stručnih seminara o toj temi danas je u Gorskom kotaru bio Nacionalni park Risnjak. Prvi, obećavajući korak prema daljnjem razvoju fototurizma već je učinjen - održane su prve stručne radionice.

Četiri kreativne radionice već su odrađene na Brijunima. Bile su popunjene do zadnjeg mjesta, kaže voditelj edukativnoga dijela projekta, fotograf Marko Vrdoljak. "Fotograf, umrežen s lokalnom zajednicom i turističkim agencijama, postavlja program i nudi ga tržištu" objašnjava Vrdoljak koji vjeruje da u Hrvatskoj postoji velik prostor za razvoj fototurizma, ako ga prepoznaju lokalne zajednice i fotografi. 

Ako želimo povećati konkurentnost Hrvatske na turističkom tržištu, nužno je uvođenje novih programa turističke ponude. Fototurizam je je dobra prilika da se u tu priču uključi još veći broj kreativnih ljudi, kaže predstavnik Ministarstva turizma Bosiljko Domazet. "Pokušavamo dati do znanja kako razvijati neko odredište za primjereno pokazivanje u medijima", kaže Domazet i dodaje da Hrvatska ima puno mjesta na kojima je moguća takva ponuda.

Izvorište razvoja fototurizma nije resorno ministarstvo, već lokalne sredine, pa su, sukladno tome, partneri za provedbu projekta Udruga nezavisnih putničkih agenicja te ostali zainteresirani segmenti civilnog društva. Poslušajte prilog: