Kasne vam pošiljke? Još vam nisu stigli računi, a poštar vam ne dolazi na kućna vrata ili već dulje vrijeme uopće ne dolazi? Ne znate kome biste se žalili? Mnogi naši slušatelji se iz tjedna u tjedan javljaju s problemima vezanim uz usluge Hrvatske pošte.
Ne prođe nijedna "Tužibaba" bez primjedbi na račun pošte i poštara, a mnogi su predlagali da o tome raspravljaju u emisiji "Da se mene pita". Vaše smo pritužbe uputili Korporativnim komunikacijama Hrvatske pošte. Pohvalili se se da su zaposlili nove poštare, da više nemaju zaostalih pošiljki te najavili izgradnju sortirnice na Kukuljanovu.
Sve vas koji i dalje ne budete zadovoljni poštanskim uslugama, pozivaju da im se javite na broj telefona na koji zaprimaju i rješavaju opravdane prigovore: 072 303 304. Tvrde da su, bez obzira na kadrovske probleme što su ih imali, te na uobičajene prosinačke gužve, vaše prigovore do sada zabilježili tek - u promilima!
Poslušajte razgovor s voditeljem Službe za odnose s javnošću u Korporativnim komunikacijama Hrvatske pošte Krešimirom Domjančićem:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.