Hrvatski radio

Radio Rijeka

Izgradnja DC 403 ide prema planu, završetak u ljeto 2023.

14.11.2022.

14:41

Autor: Josip Krmpotić, Hina

S gradilišta DC 403

S gradilišta DC 403

Foto: Josip Krmpotić / Radio Rijeka

Izgradnja državne ceste DC 403 koja će povezivati novi kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali i Zvonimirovu ulicu s riječkom zaobilaznicom odvija se prema planovima. Ministra mora, prometa i infrastrukture Olega  Butkovića je tijekom obilaska gradilišta pratio riječki gradonačelnik Marko Filipović koji je istaknuo da će se nakon završetka DC 403 stvoriti usko grlo na čvoru Škurinje pa je danas odabrano prometno rješenje koje uključuje izgradnju dva rotora na tom čvoru, a Hrvatske ceste će, paralelno s gradnjom DC 403, ishodovati građevinsku dozvolu za ta dva čvora.

Na nepuna tri kilometra ceste nalaze se tunel Podmurvice dugačak kilometar i 300 metara, te dva vijadukta, Mlaka i Pioppi, što je čini najskupljom u Hrvatskoj. Projekt je, podsjećamo, vrijedan skoro pola milijarde kuna.


Ministar Oleg Butković je naglasio da radovi na DC 403 idu jako dobro, bez problema nema, a završetak nije upitan. Sredstava će, kaže, bez obzira na cijene, biti dovoljno. Naime, kriza uzrokovana ratom u Ukrajini, stvorila je situaciju da će za određene ugovorene projekte biti neke razlike u cijeni, budući je došlo do eskalacije na tržištu. U tom smislu Vlada je dala okvir, kroz indeksaciju, kliznu skalu i drugo, a u ovom slučaju bit će povećanja, koliko će to biti, sada ne znamo, ali će sredstava biti dovoljno i ništa neće biti u pitanju, rekao je.


Butković je spomenuo i dva nova čvora na riječkoj obilaznici - Orehovica, čija će realizacija početi u 2023. te Kozala koji se priprema i trebao bi se realizirati u 2024. godini. Čvor Trinajstići je pri kraju, počeli su radovi na čvoru Matulji, sve ide po planu, kazao je.


Lokacijska dozvola za novu marinu u riječkom Porto Barošu, koja mora biti gotova do svibnja 2023., očekuje se nešto prije, a radovi će početi potkraj 2023. godine.


Ministar je rekao da u jednom od najvećih željezničkih projekata, projektu modernizacije i obnove pruge Škrljevo Rijeka Jurdani kasni projektiranje. Kako je rekao, ima određenih problema s tvrtkom koja je projekt dobila na natječaju, a taj će projekt, vrijedan više od 300 milijuna eura, biti kandidiran na fond CEF. Stisnut ćemo svim snagama, a to je na HŽ Infrastrukturi, da se projektiranje završi u 2023., kako bi provedba projekta i natječaj krenuli do kraja 2023., rekao je.


Poslušajte što smo zabilježili:

S obilaska gradilišta D 403

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.