U programu Radio Rijeke govorio je autor kurikularne reforme, profesor koji je doktorirao obrazovne znanosti na Sveučilištu u Cambridgeu - Boris Jokić. Osvrnuo se na budućnost djece i mladih, psihosocijalno i fizičko stanje školaraca te razliku između online i učioničke škole.
"Mi imamo već neka znanstvena istraživanja vezana uz to kako učenici doživljavaju online nastavu i kako ju uspoređuju s učioničkom nastavom. Rezultati su začuđujući. Pandemija je učinila školu u učionicama atraktivnom - škola je postala cool", govori Boris Jokić u programu Radio Rijeke.
Što se tiče učioničke nastave - učenici percipiraju da se u školi bolje uči, da je zanimljivija prezentacija i da su im jasnije upute. Što ne znači da online školu treba preskočiti, ona je dio budućnosti, ali je slabija u odnosu na učioničku nastavu", govori Jokić. Online škola ne posjeduje socijalnu interakciju, a to je njima najvažnije, dodaje.
"Smatram da od mladih ljudi ne bi trebalo raditi nekakvu posebnu generaciju, oni su dovoljno snažni da se mogu prilagoditi određenim situacijama, ali društvo ne bi trebalo to zanemarivati. Treba im reći da oni nisu izgubljena generacija, brojne generacije su prolazile teže izazovne trenutke. Iz tih trenutaka - svi su izašli snažniji. Kao ljudi smo otporna vrsta, prilagodljiva i sve što proživljavamo - u retrovizoru sjećanja izgledat će kao nešto što nas je ojačalo", zaključuje Jokić.
Poslušajte razgovor:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.