Hrvatski radio

Radio Rijeka

11:11 / 24.05.2022.

Autor: Radio Rijeka

Povratak netaknutoj goranskoj prirodi moto je nove nacionalne kampanje Gorskog kotara

Suton

Suton

Foto: PIXSELL / PIXSELL

Što je danas luksuz? naziv je nove nacionalne kampanje kojom Turistička zajednica Gorskog kotara nastavlja promicati povratak prirodi, kako onoj netaknutoj goranskoj, tako i onoj u sebi.

Novom kampanjom predstavljen je i osvježen vizualni identitet destinacije koji je nastao kao simbioza elemenata goranskog kraja.


Kampanju prati i novi portal destinacije kojim su predstavljene glavne atrakcije, a bit će dopunjen verzijama na više stranih jezika i aktualnim sadržajima, poput glavnih predstojećih manifestacija koje će obogatiti boravak posjetiteljima.


Između ostaloga, portal sadrži i najveću bazu virtualnih šetnji u Hrvatskoj kao i turističke karte goranskog kraja uz  video materijale koji predstavljaju ljepote ovog kraja. Uz portal lansirana je i nova aplikacija Visit Gorski kotar.


Prisutni su i na društvenim mrežama, a u svega godinu dana djelovanja imaju iznimno aktivnu bazu pratitelja od gotovo 12 tisuća pratitelja na Facebook stranici. Aktivni su na Instagramu te s pažnjom razvijaju TikTok i YouTube kanal.


Gorski kotar je u prva četiri mjeseca ove godine premašio prošlogodišnje rezultate kada su zimski uvjeti bili daleko povoljniji.


Ostvareno je 8% više turističkih noćenja te 3% više dolazaka u ovoj godini u odnosu na 2021. godinu. Ove su godine premašili i 2019. te je ostvareno čak 34% više turističkih noćenja te gotovo 28% više dolazaka.


Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.