Hrvatski radio

Radio Rijeka

14:11 / 11.02.2022.

Autor: Albert Petrović

Novi projekt s ciljem izgradnje gastronomskog riječkog brenda

Rijeka

Rijeka

Foto: Dnevnik HTV / HRT

Riječke gastronomske luke, naziv je novog projekta Turističke zajednice Grada Rijeke u suradnji s tvrtkom Abisal, odnosno Klubom Gastronaut. 

Cilj je brendiranje riječke ugostiteljske ponude i pružanje podrške u profiliranju sudionicima: ugostiteljima koji mogu izabrati identitet, odnosno koja luka žele biti.

U našem gradu u ugostiteljskim objektima nemamo neki zajednički nazivnik koji bi se mogao podvesti pod brend, kao što je neko autentično jelo ili slično. Ali imamo grad koji je brendiran kao luka te niz malih gastronomskih luka. Nadam se da ćemo ovim projektom postići i da se građani Rijeke lakše snađu u ovoj šarolikoj ponudi koja nas okružuje i što je najvažnije da naše ugostiteljske objekte potaknemo da nam kažu što su te da im pomognemo u tome da se profiliraju.

voditeljica projekta Karin Mimica

Projekt su jučer na botelu Marina predstavili direktor TZ Rijeke Petar Škarpa i voditeljica projekta Karin Mimica koja nam je otkrila sve potankosti ovog novog projekta. 


Rok za prijavu ugostitelja je 15. veljače, a ugostitelji koji tek planiraju uskladiti ponudu s propozicijama mogu zatražiti produžetak roka za tri tjedna. 


Poslušajte razgovor:

razgovor s voditeljicom projekta