Riječke gastronomske luke, naziv je novog projekta Turističke zajednice Grada Rijeke u suradnji s tvrtkom Abisal, odnosno Klubom Gastronaut.
11.02.2022.
14:11
Autor: Albert Petrović
Riječke gastronomske luke, naziv je novog projekta Turističke zajednice Grada Rijeke u suradnji s tvrtkom Abisal, odnosno Klubom Gastronaut.
Cilj je brendiranje riječke ugostiteljske ponude i pružanje podrške u profiliranju sudionicima: ugostiteljima koji mogu izabrati identitet, odnosno koja luka žele biti.
Projekt su jučer na botelu Marina predstavili direktor TZ Rijeke Petar Škarpa i voditeljica projekta Karin Mimica koja nam je otkrila sve potankosti ovog novog projekta.
Rok za prijavu ugostitelja je 15. veljače, a ugostitelji koji tek planiraju uskladiti ponudu s propozicijama mogu zatražiti produžetak roka za tri tjedna.
Poslušajte razgovor:
razgovor s voditeljicom projekta
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora