Opatijska turistička tvrtka "Katarina line" dobila je na svjetskome turističkom sajmu u Londonu još jednu u nizu nagrada - za najboljega agenta za cjelokupno turističko poslovanje. Na sajmu koji posjeti 50 tisuća ljudi predstavlja se 16 izlagača iz Hrvatske.
Hrvatski su izlagači na londonskome sajmu: Katarina line, Sail Croatia Adventures, turističke zajednice Zagreba, Splita, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije, Maistra, Fleet rent a car, Croatia Airlines, Oryx rent a car, Uniline, Ban Tours, Valamar, Kompas Zagreb, HUP Zagreb (Starwood), Jadranka hoteli, Gulliver.
U Londonu se od 2. do 5. studenog održava jedan od najvećih turističkih sajmova - World Travel Market, čime je započela službena promidžba na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Ovaj sajam posjeti oko 50 tisuća osoba koje djeluju u turizmu, a na njemu se predstavlja i Hrvatska turistička zajednica na štandu od 200 m2, gdje je smješteno 16 izlagača.
U skladu s nedavno predstavljenim komunikacijskim konceptom Full of life, hrvatski štand je redizajniran, a promijenjen je i njegov koncept - sada je vizualno moderniji i čišći. Sadržava i više fotografija destinacija te emocija. Zastupljeni su slogani Full of life te Full of Energy, a za posjetitelje je organizirana i nagradna igra.
Na sajmu su dodijeljene i nagrade. Jedna od njih dolazi i u naš kraj, u Opatiju, agenciji Katarina line, za najboljega agenta za cjelokupno turističko poslovanje. Katica Haptfeld, koja je na World Travel Marketu u Londonu, telefonom se javila u program Radio Rijeke. Poslušajte:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.