Hrvatski radio

Radio Rijeka

Otok Rab ostvario dva milijuna noćenja

11.09.2018.

13:19

Autor: Iva Črnjar Ivančan

Foto: TZ grada Raba

Foto: TZ grada Raba

Foto: - / -

Otok Rab jedna je od najdražih destinacija za turiste pa je tako do 3. rujna ostvario dva milijuna noćenja, dan ranije nego prošle godine. U prvih devet mjeseci najviše noćenja ostvareno je u objektima u domaćinstvu, njih ukupno 1.127 milijuna, što je više od polovice cjelokupnog broja noćenja.

Slijede kampovi s više od 382 tisuća ostvarenih noćenja, hoteli s gotovo 309 tisuća, dok su preostala noćenja ostvarena u drugim vrstama smještajnih objekata. Najviše je bilo Nijemaca (više od 755 tisuća noćenja), zatim Austrijanaca (gotovo 217 tisuća noćenja), Hrvata (190 tisuća noćenja), Slovenaca (gotovo 160 tisuća noćenja) te Mađara (157 tisuća noćenja).

Što se tiče dolazaka na otok Rab u prvih devet mjeseci, Nijemci i dalje drže prvo mjesto s gotovo 82 tisuće dolazaka, slijede ih Austrijanci s više od 33 tisuće dolazaka, treće mjesto zauzimaju Mađari s gotovo 27 tisuća dolazaka, a slijede ih Talijani i Slovenci s više od 21 tisuća dolazaka.

Ovogodišnji turistički rezultati na otoku Rabu na razini su prošlogodišnjih rekorda. Od 1. siječnja do 3. rujna ostvareno je više od 2 milijuna noćenja (2.012.698) uz porast od 0,5 posto u odnosu na prošlu godinu. Turisti su se ove godine prosječno na Rabu odmarali osam dana, odnosno jedan dan duže nego lani. To je jedan od najvažnijih turističkih pokazatelja koji potvrđuje rast interesa za Rabom kao atraktivnom destinacijom.

Nikola Grgurić, gradonačelnik grada Raba, kazao je kako, s obzirom na to da se uspjela zadržati razina rekordne 2017. godine, ovakvi statistički podaci posebno ohrabruju. "S druge strane, po mojem mišljenju važno je i poticati te omogućavati svim turističkim subjektima njihov razvoj kroz brojne projekte, programe i poticaje Grada. Usporedno s ovime, Grad sa svoje strane mora podizati standard cjelokupne infrastrukture. U prilog tome govori i činjenica o visini i značaju svih investicija na području Grada Raba prilikom pripreme ove sezone, a posebno bude optimizam najavljene investicije u narednim godinama. Uvjeren sam da ćemo takvim pristupom postepeno, ali konstantno, rasti, repozicionirati se i još jasnije definirati kvalitetu našeg turističkog proizvoda", dodao je Grgurić.

Dobra je vijest i daljnji porast u broju noćenja u predsezoni, što je jedan od ključnih ciljeva turističkih djelatnika. "Polako jenjava sama "špica" ove turističke sezone, međutim, na otoku Rabu i dalje osjećamo da smo pravo turističko mjesto. Naime, raznim manifestacijama, od Uskrsa na Rabu, Mjeseca šparoga, Mjeseca otočne janjetine, 4 islands bike utrke, Big 4 bike utrke, Kantuna, preko Rabske fjere te sada u posezoni Rab Jazz Festa, Underwater Photo Marathona, Kanate te pripreme za Najljepši otočni advent, dajemo turistima mogućnost da dožive destinaciju na najbolji mogući način. Uz to, poslužile su nas i odlične vremenske prilike, koje su vrlo rano stvorile preduvjet za odlične turističke rezultate u predsezoni. Predvodnik smo i u inovativnim turističkim konceptima kao što je tematska plaža "Monty's Dog Beach and Bar", ističe Ivana Matušan, direktorica Ureda TZG Rab.

 

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.