Ulazak na kinesko tržište nije jednostavan, a postoji i velika razlika između europske i kineske poslovne klime. Kako do najvećega svjetskog tržišta, raspravljalo se na seminaru u riječkoj HGK.
03.10.2013.
16:30
Autor: Jelena Butković / T. Petrović Čemeljić
Ulazak na kinesko tržište nije jednostavan, a postoji i velika razlika između europske i kineske poslovne klime. Kako do najvećega svjetskog tržišta, raspravljalo se na seminaru u riječkoj HGK.
Kina je veliko tržište i na njemu ima mjesta i za hrvatske gospodarstvenike, no moraju se bolje predstaviti kako bi mogli sklapati poslove, rečeno je na seminaru Jeste li spremni za Kinu? u Hrvatskoj gospodarskoj komori - Županijskoj komori u Rijeci.
Veliko kinesko tržište još uvijek nije dovoljno upoznalo Hrvatsku i njene izvozne mogućnosti, rekao je sudionicima seminara stručnjak za gospodarstvo Europske unije Zsolt Takach.
Uz riječku luku kao polaznu i odlaznu točku, tu su i poduzetničke zone koje svoje proizvode mogu izvoziti u Kinu, a a bolje predstavljanje u toj zemlji postoje i mogućnosti korištenja sredstava europskih fondova.
Robna razmjena između Hrvatske i Kine u prošloj je godini iznosila 1,5 milijarda američkih dolara. Pritom je iz Kine uvezeno robe za 1,4 milijarde dolara, a u Kinu je izvezeno robe u vrijednosti 45,8 milijuna dolara.
Na seminaru je bila Jelena Butković:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora