Hrvatski radio

Radio Rijeka

Privremena dozvola Marišćini danas, a prigradska željeznica do 2.024?

06.02.2017.

12:08

Autor: Josip Krmpotić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Riječki metro kao ne baš daleka budućnost - 23 stanice željeznice negdje do 2.024. i smeće na Marišćini kao realna sadašnjost, najznačajniji su detalji s konferencije zamjenika župana Marka Borasa Mandića.

Krenimo od svježe informacije: jutros u 7 sati Marišćina je primila prvi kamion koji smeće više ne mora voziti Lijepom našom. Izdana je, Centru za gospodarenje otpadom, još jedna privremena uporabna dozvola. Vrijedit će samo do početka ožujka, a zamjenik župana Marko Boras Mandić je optimist kad želi da to bude "Centar koji će biti na ponos, a ne koji će generirati probleme..."

Malo dalja budućnost: nakon dvadesetak godina priče, evo na vidiku i realizacije gradnje prigradske željeznice Matulji-Rijeka-Bakar ili Jurdani-Rijeka-Škrljevo. Kraci bi išli prema Kraljevici i Omišlju te Kostreni i Bakru, a nekoliko stanica bilo bi i ispod zemlje. Osigurano je 8,5 milijuna bespovratnih eura za papirnato rješavanje i u roku od dvije godine taj bi dio posla trebao biti dovršen.

Početak gradnje 2.020. godine! Interes su iskazali i Hrvatske željeznice i Hrvatska elektorprivreda, a vrijednost posla je vrtoglavih tristotinjak milijuna eura. Strpljenja, gradski promet rasteretio bi se 30 posto, o zdravlju da i ne govorimo. Poslušajte reportažni zapis:

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.