Hrvatski radio

Radio Rijeka

Računalna igra "KashUp": poduzetništvo u malom za mlade

05.06.2015.

16:54

Autor: Boris Kanazir

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Računalna igra za učenje o poduzetništvu KeshUp namijenjena u prvom redu mladima predstavljena je i riječkoj gradskoj vijećnici. Brzim reakcijama i strateškim planiranjem igrači razvijaju niz sposobnosti i vještina.

Izrađena je i aplikacija za provjeru poslovne ideje, tj. izradu jednostavnog poslovnog plana PlanUP. Na vrlo jednostavan način traži informacije o poslovanju te prikazuje poslovni rezultat na kraju poslovne godine. Aplikacija će biti dostupna na stranici projekta EnterYOUTH te u trgovinama Google Play i App Store za pametne telefone.

U igri KashUp, koja se odvija u virtualnom okruženju Rijeke i Ptuja i dvojezična je, sudionici se susreću s nizom izazova: od učinkovitosti radnika do upravljanja zalihama, odnosima s dobavljačima, inspektorima, plaćanjem računa i slično. Pobjeđuju oni koji uspiju uskladiti troškove i prihode. Dokazano razvija sposobnost zaključivanja, kreativnost, inteligenciju te brzinu snalaženja u novim situacijama.

Igrači se mogu okušati u poduzetništvu u pet različitih djelatnosti. Ovom računalnom igrom u mladih se razvija i motivacija za postizanje uspjeha i stvarno pokretanje poduzetničkih aktivnosti. Ciljna skupina su osobe od 13 do 18 godina. Projekt EnterYOUTH, u okviru kojeg je igra nastala, želi osnažiti mlade poduzetnike i potaknuti ih na suradnju s lokalnim partnerstvima.

KashUp igru izradio je riječki Kreativni odjel uz partnere: Regionalnu razvojna agenciju Porin, Ekonomski fakultet u Rijeci, Šolski center Ptuj i Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj. Dostupna je svim zainteresiranima na službenoj internetskoj stranici projekta EnterYOUTH.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.